Vücudumdaki her şeyi araştırıyorum kanser mi değil mi diye uyuyamıyorum odaklanamıyorum
1 ay
Vücudumdaki her şeyi araştırıyorum kanser mi değil mi diye uyuyamıyorum odaklanamıyorum
Yaşadıkların çok normal kolay bir süreçten geçmemişsindir eminim ki. psikolojik destek almaktan bence asla çekinme. Bu tarz zorlu hastalıklar maalesef sürekli insanın aklının bir köşesinde acaba diye kalıyor bu düşünceyi ne kadar aza indirgersen senin için o kadar iyi
Arada geliyor o his işte
Allah'a tevekkül edin zor bir süreç yaşamışsınız elbette bu şekil de tebdirli olmanız çok normal ama hayatını kendinize zindan etmeyin düşünmeyin bu gününüze odaklanın yarın bir umut nasılsa
Düşünmüyorumda arada geliyor darlıyor benç
Kafamı dağıtcam olmadı
Cevap
1Cevap
gelmiş geçmiş olsun kötüyü düşünme temkinli olmak pektabiiki iyidir ama paronayak düşüncelerini durdur gerekirse psikolojik destek al
Deniyeceğim
Geçmiş olsun kardeşim zor bir zamandan geçmişsin normal ama birley olmaz Allahın izniyle
İnşallah abi takmıyorum normalde ama arada buluyor geliyor
Kontrol var zaten ya 3 ayda bi
Merhaba psikolojik destek alın lütfen. 🍃
Umarım tekrarlamaz.
bir şey olmaz
Geçmiş olsun nasıl belirtiler vardı
Şişlik vardı sadece
Ne şişliği?
Kitle işte
Allah muhafaza. Öyle şeyleri pek ciddiye almıyorum ben normalde 🙄 geçer diyorum zamanla
Geçmiyor bende öyle dedim işte kanser çıktı vücuduma yayıldı
Allah tekrarını yaşatmasın inşallah genceciksin
Amin hepiniz dikkatli olun özellikle gögüs için hep kadındı çünkü gögüs kanseri ve rahim kanseri doluyd
Olacağı varsa kaçış yok ne yazıkki
Kaçış yok evet ama önlem şart görürünün yani hastaneye
Peki sağol bilgilendirme için tekrar geçmiş olsun
Teşekkür ederim bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?