Bazen kanser savaşimi kaybetmekten çok korkuyorrum?

Büyük savaş veriyorum mücadelem çok büyük bu sürecte çok şey yaşadım kanserim diye terkedildim, en sevdiğim insanlardan destek alamadim bazılariyla yollarimi ayırdım, ameliyatlar uzun dönemli hastane günlerim üstelik 1 ay hasta olduğumu bilen adam tarafından kemoterapi aldığım günlerde ailesi kanserim diye istemedi o da erketti çok cok zor oldu ama artik biraz toparlandim şükür ve yarın da büyük gün pet çekimim var ve aylardir yarını bekliyorum o kadar heyecanliyim ki korku endişe hepsi var, birden bire agliyorum o kadar yogurnum ki her hususta, diğer yandan korkuyorum çok hemde savaşimi kaybetmekten...
Bazen kanser savaşimi kaybetmekten çok korkuyorrum?
Cevapla