3 ay

Kanserin ileri evrelerinde olması bu hastalığı yenemeyeceğimi gösterir çok fazla karamsarım bu konuda iyi bir tarafı var mı?

Kanserin ileri evrelerinde olması bu hastalığı yenemeyeceğimi gösterir çok fazla karamsarım bu konuda iyi bir tarafı var mı?
Cevapla