
ellerim ve ayaklarım genel olarak soğuk zaten yaz kış fark etmeksizin, şu an ellerim buz gibi hatta ruh gibi. nasıl ısınır?

ellerim ve ayaklarım genel olarak soğuk zaten yaz kış fark etmeksizin, şu an ellerim buz gibi hatta ruh gibi. nasıl ısınır?
Genelde ellerim ayaklarım vs üşümüyor. Ama çok soğuk olduğunda diyelim elim üşüyor. Elimi bacaklarımın altına alırım otururum ve ısınır direkt ya ksjdjwndj
Sık sık ellerinizi ovuşturup, ılık suyla birkaç saniye ıslatıp ardından nazikçe kurulayın; ardından bir fincan sıcak çay içmek de kan dolaşımını hızlandırır.
Cevap
19Cevap
ellerim ısınmaz.
Bize askerde Ellerimiz üşüdüğü zaman kasıklarımıza sokmamızı söylerlerdi dgdg
hangi komutanmis o oyle aksjs, bi bildigi vardir
hic gitmedim o yüzden bilemicem.. gercek bi survivor ajshs
Hiç böyle sorunlarım olmadı. El ve ayakların üşüyorsa o bölgedeki damarların daralmasından sebeptir. Onun içinde demir ve vücüt yağının oranına baktırman lazım.
vucut yagi artinca mi azalinca mi oluyo o
ee bu güzel bisi o zaman sjsjjs
hajsujjs yaa detaya inmedin ki nasil anlayim, direkt aklima kilo olan sagliksiz yag geldi
e bi ben onlem alayim o zaman
anladimmmm teşekkür ederimmm
Kolumun üstüne yukleniyorum kan basıncı ısıtıyor ve aynı zamanda damarlarım ortaya çıkıyor
Hoh yapıp biribirine sürtüyorum bir de kazağımın kolunu parmaklarıma kadar çekiyorum
Birbirine ovusturmak, evdeysem 2 dakika ocagin ustune tutuyorum
Sağ el ile sol el sevişiyorlar
sksjsjzjsjzsjz
Benimde tam tersi hep sıcak
ne güzel ya ısıtıcı gibidir, dokundugun yeri ısıtır falan
Bunu açık açık söyleyemem
sjsksks ayıp
Birbirine sürt istersen
anlik bi ateslenir sonra gecer yine ahjshs. deneriim
Elimi cebime sokuyorum
çıkarınca yine usuyo sksjjs
Cep sobası jzjz kimseye ihtiyacımız yokjzj
Eldiven çorap
yazında eldiven abes ya shhsh
Elerini tost makinesinin arasina koy kesin çözümm
Taşaklarımun arasına sokuyorum😁
Kıçımın altına koyup üzerine oturuyorum.
Hiçbir şey yapmıorum üşüyor üşüyor geçiyor
Totomun altına sıkıştırıyorum, söylemesi ayıp
Gtumun altına koyuyom
Birbirine sürtmek
Kansızsın galiba
noo kansiz degilim, kendisi oyle
Cep ısıtıcı alsana
evet geldi aklima
seninde aklina geldi shsjs, romantik hediyeymis
Cebime koyuyorum🤷
Cebine koy
Su torbasi
Göğsüme sokuyom
Ben hallederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?