Gibi hissediyorum, sabah işyerinde revire gittim, Arveles verdi erkek hemşire, öğlen sonu gittim küçük hap verdi bayan hemşire. Ama hala geçmedi, adetim de son günlerde ama niye böyle oluyor ya, sancı yapıyor
1 ay
Gibi hissediyorum, sabah işyerinde revire gittim, Arveles verdi erkek hemşire, öğlen sonu gittim küçük hap verdi bayan hemşire. Ama hala geçmedi, adetim de son günlerde ama niye böyle oluyor ya, sancı yapıyor
Geçmiş olsun.. İlaçlar daha kötü eder.. Maydonoz seviyosan evinde varsa az tüket ağrını hafifletir.. İlaçlar kimyasal hep.. Bir yeri düzelteyim derken başka yerdn arıza açarsın
Aynen normal de hap içmem asla ictim
Sagol
Cevap
5Cevap
Adet öncesi üşüttuysen eğer o yüzden olmuştur bende ayaklarımi belimi filan üşüttuğumde çok ağrılı geçiyor
İlk gün falan olmadı son gün oluyo biraz garip
Kaşık ağrısı olan ve regl ağrısı olan birine arveles verilmez
Bilmiyorum verdi sabh aç karına ivtim kadın da küçük hap verdi tatlıydı o
Parol den başka ilaç alma maksimum parol 500 mg tabletten 2 tane alabilirsin
Yok ya icmicem
Doğru olan dayanabilirsen
Evet
Geçmiş olsun bu arada. Sıcak tut kendini ayaklarıni karnını kafeinli ve şekerli şeyler ağrının hafifletir
Teşekkürler sağolun
Geçmiş olsun umarım tez zamanda iyi olursun
Regl zamanin yogunmu geciyor cok
Yok da ilk gün olması son gün oluyo
dün gece hard mı geçti?
Hayır ne alaka
kasıklarım ağrıyor diyince aklıma o geldi ya
Karnımda agri var
çok geçmiş olsun arkadaşım
Sagol
ovarsan belki rahatlatır
Nereyi
ağrıyan yerini...
yardımcı olmak isterdim ama yanlış anlarsın şimdi
Soğuk havada olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?