1 ay

Dün geceden beri kasıklarım şiş ve karnım ağrıyor, adetimin son günlerinde bu kadar sancı normal mi?

Gibi hissediyorum, sabah işyerinde revire gittim, Arveles verdi erkek hemşire, öğlen sonu gittim küçük hap verdi bayan hemşire. Ama hala geçmedi, adetim de son günlerde ama niye böyle oluyor ya, sancı yapıyor

Dün geceden beri kasıklarım şiş ve karnım ağrıyor, adetimin son günlerinde bu kadar sancı normal mi?
Cevapla