2 ay

Diş çekiminden sonra geçmeyen ağrı ve antibiyotik işe yaramıyorsa apse midir ne yapmalıyım?

Dişimi çekemedi, doktor baya zorladı. 2 gündür uyuyamıyorum. Dişlerim de ağrıyor. Antibiyotik hiçbir fayda vermiyor. Ne yapmam lazım?
Diş çekiminden sonra geçmeyen ağrı ve antibiyotik işe yaramıyorsa apse midir ne yapmalıyım?
Cevapla