Dişimi çekemedi, doktor baya zorladı. 2 gündür uyuyamıyorum. Dişlerim de ağrıyor. Antibiyotik hiçbir fayda vermiyor. Ne yapmam lazım?
2 ay
Tekrar dişçiye gitmen gerekiyor. Sorun neyse onun müdahale etmesi daha doğru olur
Ya sanki anlamıyorlar gibi. Sadece bir film çekti. çekerken çok acami gibiydi o kadar zorladı ağrıttı ki bir dış bu kadar zor mu çıkar? Gitsem bir faydası olur mu? Ben çektirdiğime pişmanım bu kadar ağrısı yoktu en azından hayatımda böyle diş ağrısı görmedim ameliyat oldum kanal tedavisi vs böyle beceriksiz bir doktor. Keske karşıma çıkmasaydi
Şu an bölgede bir komplikasyon oluştuğu açık. Yanlış bir şeyler var ve düzeltilmesi gerekecek. Doktoruna gitmende fayda var
Hala kanıyor çok kanamasa da ağzıma geldi. Zaten başka dişim için randevum vardı onu bile iptal ettim bu kadın yüzünden Birde kağıt imzalattı diğer bütün dişlerimde sorun olabilirmiş. Bu yeni mi çıktı önceden ben böyle kağıtlar imzalmıyordum?
Bolge erken ağız bölgemde mi? Bnde ondan korkuyorum başka dişlerime de zarar verip onları da çekmeye kalkar mı acaba?
Anlıyorum ama önce ağızda ne olduğunu bilmek gerekiyor. Sonrasına orada bakılır
İşte anladım da bu doktorda ben onu göremedim bu hastanede yani. Sadece film çekiyorlar ve hastaya nasıl davranılır biraz yumuşak olayım yok. Tabiri caizse hayvan gibi eli vardı. Ve uyuşturdum diye nerdeyse beni öldürecekti. Yapamıyorsa bıçakla falan kesmesi gerekmez mi ameliyat gerekmez mi? Mahvoldum yemin ederim.
Bu hastane mi sorunlu doktor mu çok kötü bilemiyorum bilsem ona gire başka hastaneye gideceğim de hayatımda böyle kötü cani bir doktor görmedim
Bu sefer daha insancıl olacaklardir merak etme. Mahkemelik olmayı göze alamazlar.
Kadın doktor o kadar kötüydü ki yardımcısı işte bizim canınızı yakmamız gerekiyor o hala saldırıyor resmen öyle bir çöktü dişime. Bunu düşünüyorum geçmezse mahkemeye vermeyi düşünüyorum 2 gündür uyku uyuyamıyorum. Agridan durduğum yerde duramıyorum
Sabah erkenden çıkın. Mümkünse biraz şirret olun. En iyi şekilde ilgileneceklerdir
Nasıl mesela ben hiç öyle biri değilim ne demeliyim?
Sorunun onlardan kaynaklı olduğunu ve gerekirse konuyu yargıya taşıyıp hak arayacağını söyle
Ben o doktora gitmemek için başka doktordan randevu aldım ama aynı hastane. Doktor beni suçladı ve suçladığı yetmezmiş gibi bana antibiyotik yazmadı. birde diyorki yazmışız 1 hafta geçmiş ben 6 gündür ağrıdan duramıyorum hap bitti. Agri kesici istedim zorla yazdırdım onuda 1 hafta sonrasına yazmış. Şaka gibi. Film çekti bişey yokmuş öyle diyor bişey yokta niye ben ağrı çekiyorum? Başka hastaneye gideceğim. Yaptıkları terbiyesizlik bana bunu yapan doktorun adını soruyor sadece bana kızıyor. Ben böyle kötü bir hastane hiç görmedim. Cebimden ilaç parası verdim ağrı kesici mi dayanır.1 haftadır buz torbasıyla geziyorum yemek yiyemiyorum
Cevap
1Cevap
Karanfil gezdirin ağzınızda ve karbonat ya da tuzla fırçalayın mikrobu alır stres kaynaklı da diş etleri kendini sıkar bazen dişinol ve daha yüksek antibiyotik ister bâzen
İlk defa duyuyorum öyle bir antibiyotik mi var?
Hangini ilk defa duyuyorsunuz
Dişinol diye ilk defa duydum
Bu biraz pahalı bir cila gibi düşünün diş etine iltihaba birebir acı karanfil kokusu buruk tadı ama aşırı rahatlar diş etleri tavsiye ederim
Çok geçmiş olsun. Sabah olunca doktora haber vermek en iyisi.
Sağolun ama randevuyu iptal ettim geç bir tarihe aldım belkide tekrar alamayabilirim?
Başka bir doktordan almayı deneyebilirsiniz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar