2 ay

Sizce bu yaşadığım normal mi yoksa bipolar ve ya şizofren belirtisi mi?

Köyde sevmediğim birisi var kendisi Muhtarın oğlu. Neyse işte ondan farklı iki tane ayrı ayrı arkadaşı aradım ve açmadılar. Geçen gün de ikisini aradım yine açmadılar. Geçen sene de bi arkadaşla aynısı oldu ve defterden sildim ama bugün aklıma bunların telefonu açmama sebebini bu Muhtarın oğluna bağlıyorum. Büyük ihtimalle benim hakkımda bişeyler söyledi o yüzden açmıyorlar. Muhtarlıktan dolayı bana kızgın ve babası hakkında bişeyler yazmıştım toplu bi grupta. Bu yüzden kin tutup milleti dolduruyor diye düşünüp kendi kendime tribe girdim ve aşırı heyecan sinir intikam hâline büründüm. Kafamda sürekli döverek intikam senaryoları kuruyorum ve sinirden elim ayağım titriyor. Bu durum ara ara başka kişilere karşı da oluyor. Örneğin amcama karşı vs vs. Sizce bu durum normal mi yoksa kötü bişey mi? Ama yüzde 80 hakkımda bişeyler söyledi adım gibi eminim çünkü çok iyi tanıyorum. Geçen seneki arkadaşı da bu doldurdu daha yeni fark ediyorum bu ikisi açmayınca. Sizce bipolar veya şizofren belirtisi mi?

Sizce bu yaşadığım normal mi yoksa bipolar ve ya şizofren belirtisi mi?
Cevapla