Ben bipolar hastasi ya da baska bir seyin hastasi olabilir miyim?

Bazen cok yalnizim, yorgunum, uzgunum, depresifim bazen de usengec, mutlu, heyecanli. Unipolar depresif ve anksiyete teshisim var ama cok yalniz hissediyorum ve acikcasi surekli ilgi cekmek istiyorum ben ne yapmaliyim?
Ben bipolar hastasi ya da baska bir seyin hastasi olabilir miyim?
Cevapla