Arkadaşlar benim neyim olsa en kötüsünü düşünüyorum, vücudumda benim var kötü diyorum ya da dişim ağrıyor kanser miyim oraya mı atıyor diyorum ben bunu nasıl yenerim
2 ay
Bir sağlık personeli olarak yanıt vereyim. Disin agridiginda dış doktoruna gitmen gerekiyor ama dişin agridiginda kanser miyim diye düşünüyorsan bir check-up a girmeni her şeyine baktırmani öneririm eğer sonuçlarda kötü bir durum yoksa halen böyle düşünüp böyle hissetmen durumunda bir psikiyatriye basvurmani onerrim. İlaç yazarlar günde iki ilaç alırsın mis gibi kalmaz kaygı bozukluğu
Cevap
6Cevap
Uzman yardımı alman gerekiyor ciddi bi durum
Birinin sana her sabah sağlıksın demesi lazım
Bunu anca bir psikiyatri çözer
Eee tanışalım sakinlestir4im seni
Koşma, otobüse bin
Kafada çözcen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?