Yardımcı olmaya çalışan, gerek adını bulmaya gerek akıl vermeye çalışan herkese çok teşekkür ederim, hikâye bitti arkadaşlar. Şimdi geriye bu ağır süreci yönetmeye çalışmak kaldı
2 ay
Yine birleri bir kızı kullanıp atmış 🥲 yedik yiyeceğimiz kadar deyip kalkmış biri sofradan böyle mi hikaye genel böyle de ondan merak ettim
Asla yönetemedim akışına bırak ağla ağlamazsan dolup bir gün çok fena taşarsın o yüzden acını yaşa gerekirse aylarca sonra yavaş yavaş yokluğuna alıştığını fark edeceksin artık eskisi kadar acıtmayacak
Cevap
9Cevap
Benim çözümüm iliski yapmamak :) ama sana şunu soyleyeyim 70 yillik ömürde ister 1 ister 7 yillik iliski hiç bir şey. Ayrılık acısı ise seni yaşatır çünkü hissettikce bu hayati yasayacak unutulmayacak anilar kaziyacaksin aklina. yillar sonra onca ani arasindan bugünleri hatirlayacak ve guleceksin.
“Hayat devam ediyor” her şeye tekrar başlamak için ilk cümle gerisini kendine göre devam ettirebilirsin
Yöntem bol su iç acını yaşa ağla o acıyı bastıramazsin dahada büyür yaşadıkça içine gömülür bunu bir sevdigim öğretti de
Yemişim sürecini yaa çok abartıyosunuz böyle şeyleri
Nasıl aşk güsel ve özels3 ayrılıkta öyle süreci iyi yönetmek önemli
Yapacak bir şeyler arıyorum sürekli
Zamanla hafifliyor baska caresi yok
bişi diyimmi çok zor
Çok..
Adamın dövmesi var elimin üstünde alayını silsem o duruyor kabak gibi
Dizi izle, çikolataya boğ kendini, bolca uyu
Kim hatalı sen mi o mu
arkadaşım olcak o….
Arkadaşın mı aranızı bozdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?