Çok korkuyorum, endişeleniyorum bir şey olacak diye. Sol kolum hafiften karıncalanıyor gibi oluyor, çenemde karıncalanıyor gibi oluyor ama ben şuna bağlayıp çok umursamamıştım. Amcam ameliyat oldu benim, ben pazartesi yanında refakatçi kaldım ve asla uyuyamadım. Salı da düzgün uyuyamadım, 1 gibi yattım 6 gibi uyandım. Salı gündüz de 1, 1.5 saat uyudum ama bilmiyorum, o yüzden olduğunu düşündüm yorgunluktan falan çünkü bugün de sürekli amcamın yanına (üst katımda yaşıyorlar) in çık yaptım buz uygulamak için ameliyatlı yerine. Ben yorgunluğuma, stresime bağladım ama asla kesilmiyor, hep devam ediyor. Çok korkuyorum acile gitsem mi diye düşündüm ama bilmiyorum, ne yapacağım? Çok yorgunum diye olur mu böyle bir şey? Yoksa kalp krizi falan mı diye düşündüm, kafamda mı çok kuruyorum bilmiyorum.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer