Boğazda bulantı hissi ve öğürme reflümü dendi ama geçmedi?

kbb ye gittim reflü dedi. dahiliye endoskopi çekti gastrit dedi ve tekrardan kbbye gidip boğaz yutak gırtlak muayenesi olmamı söyledi. ilaçları kullanmayınca tekrar bulantı öğürme oluyor. arkadaşlar var mı böyle bişe yaşayan
Boğazda bulantı hissi ve öğürme reflümü dendi ama geçmedi?
Cevapla