Boş vaktim çok oluyor, düşünüyorum, sürekli din, bilim vb. konuları araştırıyorum, beynim hiç durmuyor, sürekli stres altındayım, boğazlarımdan sanki biri beni sıkıyor
Günde 12 saat kapalı kutuda kalmak psikolojimi bozuyor, ne yapmalıyım?
Her şeyin fazlası zarar düşünmen ve araştırman güzel ama içerisinde fazla takılmaman lazım aynı yoldan geçmiş birisi olarak söylüyorum iyi şeyler olmuyor
İlla şehre gitmene gerek yok koydeysen bile orada çok dolaş ki köy saha iyi şehrin telasasindan uzak bende normalde köyde yaşıyorum kız olduğum için vikip dolaşması sıkıntı yoksa çok güzel
Oraları bilmiyorum ama hiç mi bahçesi vs yok hani en ufak haraketodunu değiştirir Arastirman okuman çok güzel şey ama bunalım dereceis varsa bunların yanında başka seyelrde yapmalısın Eğer bahçe vs yoksa spora başla derim illa spor salonu vs de gerekmiyor en basitinden egzersizle ryoabilirsin evde kladigin yerde vs
Anladamam durumunu bilemem ama baskı altında hissetme bak sende diyorsun arada yapıyorum iyi geliyor diye emin ol tutinine otursa dahada iyi hissedeceksin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Her şeyin fazlası zarar düşünmen ve araştırman güzel ama içerisinde fazla takılmaman lazım aynı yoldan geçmiş birisi olarak söylüyorum iyi şeyler olmuyor
Abi aklımı kaçıracak gibiyim valla
Çıkıp hava al bir şey yapmadan bile dolaş biraz parkta falan cidden iyi gelir
Etrafıma en yakın şehir 20 km ötede pek uygun olmuyor
İlla şehre gitmene gerek yok koydeysen bile orada çok dolaş ki köy saha iyi şehrin telasasindan uzak bende normalde köyde yaşıyorum kız olduğum için vikip dolaşması sıkıntı yoksa çok güzel
İşim gereği uygun değil dolasacağım alan yok ordudayım
Oraları bilmiyorum ama hiç mi bahçesi vs yok hani en ufak haraketodunu değiştirir
Arastirman okuman çok güzel şey ama bunalım dereceis varsa bunların yanında başka seyelrde yapmalısın
Eğer bahçe vs yoksa spora başla derim illa spor salonu vs de gerekmiyor en basitinden egzersizle ryoabilirsin evde kladigin yerde vs
Bilmiyorum birde kimse ile anlasamiyorum kendimi baskı altında hisediyorum sürekli elimden geldiğince spor yapıyorum bazen iyi geliyor
Anladamam durumunu bilemem ama baskı altında hissetme bak sende diyorsun arada yapıyorum iyi geliyor diye emin ol tutinine otursa dahada iyi hissedeceksin
Olmuyor önümde zaman beni bitiriyor
Nasıl yani
8 9 ay daha yapacağım günler geçmiyor uyuyamıyorum
Nerdesin tam olarak inan ne iş yapiyrosun ve ne yaoacahini hiç anlamıyorum asker falan misin
Evet o işi yapıyorum
Anladım
Yani spor yaoabilirzin o halde
cezaevinde gibisin yani sosyalleşme imkanın yok mu
Gerçekten imkansız telefon ve vücut ağırlığıyla Spor onun dışı yok