2 ay

Anksiyete ve panik atak hastaları, depersonalizasyon ve üşüme-titreme yaşayan var mı?

7 yıldır bu ikisi ile uğraşıyorum 4 aydır ilaca yeniden başlamıştım şu son 1 haftadır aksattım ondan mı yoksa regl'im yaklaştı ondan mı sabahtan beri baş dönmesi vardı az önce şiddetli üşüme ve titreme geldi ardına da ateş basması değişik bir şey yaşadım anlayamadım uzun zamandır panik atak yaşamıyordum ondan mı yoksa cidden başka bir şey mi yaşadım bilmiyorum az önceki yaşadığım çok garip geldi panik atak gibi değildi şimdi şükür sakinleştim ama depersonalizasyon dediğimiz olaya bıraktı yerini kafam yok gibi kendimi hissetmiyorum etrafımdaki her şey çok garip geliyor var mı bu hastalıklarla mücadele eden
Anksiyete ve panik atak hastaları, depersonalizasyon ve üşüme-titreme yaşayan var mı?
Cevapla