Merhaba, kendimi bildim bileli bu illetle mücadele etmeye çalışıyorum, evden tek çıkamıyorum bile. Artık tükendim, çıkmazdayım. Var mı bu hastalıktan muzdarip olup kurtulabilen?
2 ay
Merhaba, kendimi bildim bileli bu illetle mücadele etmeye çalışıyorum, evden tek çıkamıyorum bile. Artık tükendim, çıkmazdayım. Var mı bu hastalıktan muzdarip olup kurtulabilen?
Beyhan budak, Piskolog Hüseyin Parlakyıldız izle videoları var çok yardımcı olur sana bu arada kimse kimseden üstün değildir neredeyse herkes az çok benzer evlerde oturuyor yemek yiyip tuvalete gidiyor herkesin hayatı geçmisi hikayesi başkadır kendine iyi davran güzel insan yolun açık olsun
Teşekkür ederim isleyeceğim umarım artık bu iletten kurtulabilirim
Piskolog hüseyin parlakyıldızın 1 videosu var izle başka izlemene pek gerek yok sonra adım at tabiki zorlanıcaksın bende esasen toplumda kızlardan çok utanyorum kız olunca konuşmayada utanyorum açıkcası benimde sosyal anksiyetem var ama hafiften yenmeye calısyorum Sanada başarılar dilerim kardeşim
Keşke aynı sorundan muzdarip insanların ortaklaşa buluşup konuşabildikleri bir ortam olsaydı insan çıka çıka alışıyor ama şu an birinin yardımı olmadan her şey zor benim için sana da hayatında başarılar dilerim umarım hayatımızda bu kaygı duygusunu hissetmek zorunda kalmayız
Bütün insanlar kaygılana , korka içe kapanabilir en özgüvenli görünen bile çocukken özgüvenim baya iyiydi sonradan oyun bağımlısı olmuştum 10 13 yaşlarda yemek yemiyordum neredeyse çok az 15 saatten fazla oyun oynadığım olurdu zayıflamıştım baya ve insanlar çok alay edyordu kıryordular beni bende kendimi dünyanın en ezik pislik insanı gibi hiss ettim hertürlü geride olduğumu dusunyordum çoğundan travmalar vs var baya bunları aşmak zorlaya bilir tabi sendede vardır bende böyle travmalar vs..
Cevap
6Cevap
TLC'de bu konu hakkında programlar vardı onu izle yenersin bu hastalığı ama en başta ailenden destek al
Kesinlikle. 50 metre ileri çıkamayıp geri döndüğüm olmuştur. Bir daha asla düzelmeyecek sanırdım. Çok eskide kaldı. Geçer.
Peki nasıl geçti sizde?
Müsaitseniz mesaj yazayım.
Öncelikle çok geçmiş olsun ben kurtuldum kendini sosyalleşme ye zorla
Zorluyorum eskiden iki kelime edemezdim şu an insanlara bakıp göz teması kurarak konuşuyorum ama işte tek başına dışarı çıkma seviyesine gelemiyorum asla
Spora yazıl destek olurum sana kendini zorlamalısın işe girmelisin
Bende aynı ha cikasim gelmiyor bir bahane buluyorum cikmiyom
Ben artık mecbur kaldığım durumlarda bahane bulmuyorum çıkıyorum ama ailemle çok ağrıma gidiyor çalışıp kendi paramı kazanmak istiyorum böyle ne yapacağız inan bilmiyorum
Birde sürekli hasta oluyom bişeyler oluyor bahane oluyor sonra geçiyor diyelim işlerde bir bahene çıkarıyorum
bir adım atman lazım
ohaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?