Yani sonuçta ayaklarını buyutemezsin. Ama yürümek için daha rahat daha hafif daha sana uyan ayakkabı alabilirsin. Maalesef yol bu. Kendinle. barisik olmak
Minicik ayaklarınımda zorlanıyorum diyorsun, muhtemelen cilt sağlığından yakınıyorsun. Vücut ağırlığını dengelemek için ayakkabıdan bir parça daha küçük olan bir çorabın faydalı olabilir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
2 ay
Minicik çok sevimli. Babet giy ayağına ağır veya kalın tabanlı ayakkabılar tercih etme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
O ayakkabıdan o, training tarzını dene.
kar ayakkabısı al
Tamam işte minyonsun demek ki. Yapacak bir şey yok bedenini kabul edip bununla mutlu olacaksın başka yol yok.
Pekii 🤷
Yani sonuçta ayaklarını buyutemezsin. Ama yürümek için daha rahat daha hafif daha sana uyan ayakkabı alabilirsin. Maalesef yol bu. Kendinle. barisik olmak
Jrjdjdjd tamam
Benimde 36 bazen bol geliyor gıcık oluyorum. Sende bu sorunu yaşıyor musun?
Evett
nasıl zorlanıyorsun? ayak büyüklüğüyle ya da numarasiyla alakalı degil ki bu
Şaka amaa
Heee☺️🥰
Elinden tutan kucağına alan arabayla getiren birini bul sende😅
Aminn diyelim abi nxjxj
Amin hatta çok aminnn
Bulamazsan haber ver bana taksi yollarım 😅
Pekii 😀
Bu ne 35 numara mı. Benim tek ayağım senin iki ayağınla eşit herhalde
36
36.5 olsa olurdu 😅
Tüh
Çok minyon ve tatlı duruyorsun ama
Teşekkür ederim öyleyim ztn jxjxjx
Çocuk reyonunda rengarenk ayakkabılar var şanslısın ki üzülme bebekom
Bir ayakkabımı erkek çocuk reyonundan aldım ztn jdjsjs hoşuma gitmişti 😁
Eskiden çok güzel çocuk keten ayakkabılar olurdu cırtcırtlı
Ayy evet çok severim o ayakkabıları eğer doğru ayakkabıyı diyorsak jxjx
Bilmemki sen nelerden bahsediyorsun acaba
Aynı şeyden bahsediyoruz sanırım
Bilmiyorum ki ponçiğim hangileri
Bir şey olmaz, dümdüz yürü gitsin. Jel tabanlık alırsan yürürken rahatlatabilir
Minicik ayaklarınımda zorlanıyorum diyorsun, muhtemelen cilt sağlığından yakınıyorsun. Vücut ağırlığını dengelemek için ayakkabıdan bir parça daha küçük olan bir çorabın faydalı olabilir.
Minicik çok sevimli. Babet giy ayağına ağır veya kalın tabanlı ayakkabılar tercih etme
Bol kalıplı ayakkabı al.
Hoşuma giden ayakkabıyi alıyorum aslında bu 36 numara fakat baya küçük gösteriyor hatta ayakkabinin içinde boşluk bile kalıyor 😁
Dışı kalıplı olanı al. İçi ayak numaranla aynı olsun.
Online alışveriş olunca deneyemiyorsun
Benim ayak numarasından 1-2 sana vermek lazım.
Hahah olur 😄
Tahta çak ayakkabı altına
Tamam denerim
🤣🤣🤣
Komik şey seni 😮💨
Teşekkürler minik ayak 🤣
Yürüme o zaman.
Yürümem seni mi kircam
😂❤️❤️❤️
😀🥰
Minnoş ayaklı…seni şirinlik muskası seni….
Dalga mı geçiyon yoksam ciddi mi nxnx
Aşkolsun kesinlikle dalga geçmiyorum ne haddime sevimlisin demek istedim 🌹
Teşekkürler 😊
Rica ederim ne demek 💐
4 ayak üzerinde yürü.
Timamm
36.5 sa kurtarır gel
Yok buçuğu çıkar 😁
Olursolur sıkıntı yokjsjsjsjs
Pekii
En kısa zamanda araba al
Akülü araba modellerine bakıyorum karar verirsem alicam 🤗
O derece minik
İvit
kar ayakkabısı al
Hmm kesin çözüm mü
net çözüm sıkıntı olursa ben burdayım
Eyw
35.5 dan selamlar 😂😂😂
Merhaba usuud
😂😂😂
Jxjxj a. s 😅 daha minikkk
Spor ayakkabılar markalarda bile 36 alıp içine kalip kesiyorum asko😂
36 bende giyiyorum cuk oturuyor jsjs sana özel yaptıralım 🤙😁
Boyun kaç peki ben yokum gibi
157 aşko
@Madlenbb kim yapar bunu jxjxj
154 um ben 🥺😂
Oyş oyş sen büyüyünce ne olacaksın?
Kar tanesi 😂😂😂
Hmm jxjxj daha büyük bişey ol 😄
Gelirler şimdi senin ayaklarını emmeye
İyyyy xjxjx
Hahah sesli güldüm
Hahaha🤣🤣🤣🤣
Rüzgar çıksa düşersin
birisini bul taşısın seni :D
Yaş kaç 14 mü
Selam sana 36.5 imparator
Ekleme yaptır
Olurr
Minyosundırda sen şimdi
Zatennn minyon olmakla orantılı
Boy kilo kaç
157 53
Çok güzel bende 190-90 geniş omuzluyum minyonlara bayılıyorum
Bayıl bakimm kxkx
O ne
Derdini seveyim ufaklık😄
Allah başka dert vermesin abi 😄
Amin inşş
Yürü işte ya yaşın kaç sanki tlfkfk
Nxjxjjx 22 ka. mik kadar olduk. d
Yürü yavrum yürü daha gidecek çoooook yolun var fkfkfkf
Hahahah
Takılıyorum alınma sakın ha fkfkf
Yok bee 😝
O zaman atış serbest arada böyle zorlamanmak insanın hoşuna gider glglglf
Hayır gitmez 😒
O zaman övelim mi diyon flflf
Hıhimmm
Her istediğini yapamam ben keman çalarım sadece
İyi çal 😮💨
Sana da çalabilirim güzel ayakkabılı genç kız flfkkf
Ne çalıcann
Ne seversin sezen aksu uyar mı sana
Olurr severim
Kaç numara 35 mii
36
Böyle yaşamak zor en iyisi yaşamamak.
Olur yaşama
Ya yerim o ayakları amaaa 😅😈
Boyun önemli benim için. Ayağını ne yapayım?
Altındaki baya bol sanırım
Pardon dilim çarptı haba
🥴
Hoşuma gtii de küçük olması
Güzelmiş kac numara
36
Yav ne linçi 😂
Pick me diyenler oldu bir defa jdjdj
Enerjin yeter maşallah picx mi ne derlerse desinler 😂
Dimii jxjx
Evet boy kaç. d
157
Hm Ankara da mısın
Yok ne işim var Ankara 'da
Bacımız türbanlı
Türban kelimesini kullanan arkadaş vovv çok havalisin kanzii bacimiz türbanlı demekle ne anlatıyor olabilir acaba arkadaş
benim türbanlı bacılarımın ayaklarını paylaştılar,
Onlar ahlaksız onlar namert
Eyy sosyal medya
Hımmm anlıyorum 🙏
Sıkılıyorum bazen
Belli
Gayet iyi
kız ne güzel işte. minnaksın
Yardımcı tut
Kay kay kullan
O naisl be minik olunca niye zorlanasin
Kaç numara
366
Off opiyim
Öpme öpülür mü
36,5 mu 🔥❤️
36
Offf tehlike 🔥❤️
Değil güzel kullanışlı jdjdj
O yüzden tehlikeli zaten, ahtapot 🐙 misali 🔥❤️
Ahtapot ne alaka bee
Gel anlatayım, anladın ama sen safa yatma 🤣🤣
Anladıysam böcek olayım 😒
Kullanışlı işte anla mutlu etmek gibi bir özelliği de var 🤣🤣
Bence anladın ve kaçtın 🤣🤣
Yarabbi anlamadım diyorum iyi miçinn
Yalayin diyon yani erkeklere kanks yapmaaa
Hangisine demişim kanks simariklik yapmak istedim o gada
Ondan diom kanks şımar ztn , ayak diyince sapik ceker takil kafana göre hihim
bu ne la
La ne ya
Yürüme o zaman
Yürümüyorum şimdi sen dedin diye durdum
Aferin
Sana da
Gel ben seni kucağımda taşırım
Yok ben taşırım kendimi
Oki😂
Pu rezil
Edepsiz 😒
Çocuk musun
gayet ıyı canım
ay yerim seniii
31 numara mı
36
Tamam benimki 19
19 numara ayakkabı hihim anlıyorum dostum 🤙
😂😂