Bazen hiçbir belirti vermeden ilerler. İnsan hep “bana bir şey olmaz” diye düşünür… ta ki geç olana kadar.
Oysa erken fark etmek çoğu şeyi değiştirir. Küçük bir kontrol, büyük bir fark yaratabilir.
Dürüst ol: Sen en son ne zaman kontrol yaptırdın?

Bazen hiçbir belirti vermeden ilerler. İnsan hep “bana bir şey olmaz” diye düşünür… ta ki geç olana kadar.
Oysa erken fark etmek çoğu şeyi değiştirir. Küçük bir kontrol, büyük bir fark yaratabilir.
Dürüst ol: Sen en son ne zaman kontrol yaptırdın?

Yaklaşık 9 senedir kansere komşu bir hastalıkla mücadele ediyorum. şu an durum stabil. 3 aylık kontrollerim, 6 aya çıktı çok şükür. Ve 2 gün önce ablamın mamografi sonucunun kötü gelmesi nedeniyle tekrar bir moral bozukluğu yaşıyoruz. Umarım güzel haberlerini alırız. Dualarımız bu yönde. Erken teşhis her zaman hayat kurtarır. Rabbim tüm hastalara acil şifalar versin.
Allah şifa versin. Geçmiş olsun.
Teşekkürler.
Güzel paylaşım aslında ihmal etmesek her şeyin önüne geçebiliriz
Cevap
4Cevap
Lösemi için yaptırdım bir kaç kez
Geçmiş olsun.
Değilim
Sadece tedbir amaçlı
Sırada ciğerlere baktırmak var
🙏🙏
Yaptırmadım.
Teşekkürler.
Kontrolleri düzenli olarak yaptırırım ama kanser haftası ile ilgili söylenecek o kadar çok cümle varki.
Müsait zamanınızda tecrübelerinizin bir kısmından da olsa faydalanmak isteriz.
Her zmn sunumumu paylaşıyım seninle
Erken teşhis hayat kurtarır evet ben yapırmadım test
Cevap için teşekkür ediyorum.
Yazı için teşekkürler belkide hayat kurtarcaksınız
Bir defa doktor suphelenmisti. Tetkikler yapıldı. Şükür temiz çıktı. Ama ailede genetik
Yaptırmadim kan değerlerim normal çünkü
Yok yaptırmadım ula
Hiç yaptırmadım şüphelendigım halde 🤦♀️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?