2 ay

Burun estetiği sonrası 9. günde burnumu yamuk ve yapay görmem normal mi, ödemler inince alışır mıyım?

Merhabalar 9 gün önce burun ameliyatı oldum ama hala alışamadım burnuma bazen yamuk geliyor bazen geniş bazen de burun deliklerim büyük geliyor yapay gözüküyor, yüzüme uymamış gibi. Normal mi, ödemlerden sonra alışır mıyım nolur yardım.
Burun estetiği sonrası 9. günde burnumu yamuk ve yapay görmem normal mi, ödemler inince alışır mıyım?
Cevapla