Burun ameliyatı sonrası 7. ayıma girmeme rağmen burun kenarlarım şiş Duruyor?

Ameliyat olalı 7 ay oldu burun kenarlarım (orta kısımın yanları) etli etli sanki ödem var gibi duruyor doktora sorduğunda 1 yılda oturuyor diyor daha önce böyle bir sey yasayan var mı ödem attırıcı da kullandım ama pek fayda göremedim

Burun ameliyatı sonrası 7. ayıma girmeme rağmen burun kenarlarım şiş Duruyor?
Cevapla