Sürekli alkol içiyorum sek viski bir şey katmadan şişeyi direkt ağzıma dikiyorum ailem diyor tedavi edelim gitmedim şu anda da gizli gizli içiyorum bardağı dolaplara saklıyorum kimse görmesin diye Annem diyor içki içiyor musun hâlâ diyor ama bilmiyor İçkili halde onunla konuşuyorum içmezsem hiç konuşamam ben de ona hayır içmiyorum dedim falan her yerde içiyorum içmeden bir şey yapamıyorum sürekli onu içkiyi düşünüyorum herkesi kaybettim alkol yüzünden ailem kaldı sizce ben alkolik miyim tedavi görmem gerekiyor mu birisiyle konuşurken bile hep alkollüyüm ama kimse farkında değil sarhoş da olmuyorum ya anlamıyorlar pek ondan Fakat ablam ailem annem falan hissediyorlar tedavi ol diyorlar bazen bugün mesela sordu İçki içiyor musun hâlâ diye hayır dedim bayadır içmiyorum dedim acaba annem anlamış mıdır alkollü olduğumu ama hiç belli etmem sarhoş da olmam Sizce ben bağımlı mıyım Ailem kaç defa randevu aldı tedavi görmem için ama gitmedim şu anda bile alkollü yazıyorum Bira falan değil bakın Sek viski alıyorum kafama dikiyorum şişeyi
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Anlattığınıza göre bağımlısınız. Bağımlı olduğunuzu kabul edip tedavi almayı denemelisiniz. Şu an tatlı geliyor olsa da ileride büyük sorunlar yaratır
Fazla içiyorsan tedavi ol alkol sürekli içilecek bir şey değil günlük birkaç kadeh kimseye zarar vermez ama şişe içmek biraz gereksiz
Ben her saniye içiyorum işte bağımlı mıyım sence ama içmediğim zamanlar oldu düzeldim ama tekrar başladı içtiğimde daha ortası olmuyor her saniye içiyorum içmediğimde hava sesi insan sesleri hep ürkütücü geliyor çok zor düzeliyorum
Benim bir dönem içmediğimde ellerim titriyordu o zaman bağımlı olmuştum. Tedavi olmadım kendi kendime azalttım. şu an da canım çekiyor ama içmiyorum. İçmediğinde seni etkiliyorsa bağımlısındır
Sek viskiyi nasıl içebiliyorsun ya ona ciger mi dayanır
Dikiyorum şişeyi su gibi içiyorum valla eskiden içmezdim sonra böyle oldum neden anlamadım eskiden bende sen gibiydim keşke öyle kalsaydım
Sek viski malttttt of lagavulin ve talisker hep sevdim
Evet acilen tedavi olmaniz gerekir
E herhalde bağımlısın kanka git tedavi ol.
Bende oleydim artık icmiyorum
Bende inşallah öyle olacağım
Azalt
Sen de benim gibisin hoş geldin
😂
Güzel kafa her zaman iyidir boş ver
Dün ictim ole bagimlilik yapcak bisey degil
Ben her saniye içiyorum işte sürekli durmadan bir iş yapmak için bile alkol içiyorum alkolsüz bir saniyem yok öyle düşün
Hastaneye filan yat o zaman
Sal ya canın istiyorsa iç
Banada ver 2 duble yq
Ondan daha bir şey olmaz
Bence hemen git
Tedavi ol acilen
Bağımlı mıyım sence
Evet öylesin. Tedavi ol dediğime göre.
Beraber içelimmi