3 ay

Sürekli sek viski içip saklı saklı içki düşünüyorsam alkolik ve bağımlı mıyım, tedaviye başlamalı mıyım?

Sürekli alkol içiyorum sek viski bir şey katmadan şişeyi direkt ağzıma dikiyorum ailem diyor tedavi edelim gitmedim şu anda da gizli gizli içiyorum bardağı dolaplara saklıyorum kimse görmesin diye Annem diyor içki içiyor musun hâlâ diyor ama bilmiyor İçkili halde onunla konuşuyorum içmezsem hiç konuşamam ben de ona hayır içmiyorum dedim falan her yerde içiyorum içmeden bir şey yapamıyorum sürekli onu içkiyi düşünüyorum herkesi kaybettim alkol yüzünden ailem kaldı sizce ben alkolik miyim tedavi görmem gerekiyor mu birisiyle konuşurken bile hep alkollüyüm ama kimse farkında değil sarhoş da olmuyorum ya anlamıyorlar pek ondan Fakat ablam ailem annem falan hissediyorlar tedavi ol diyorlar bazen bugün mesela sordu İçki içiyor musun hâlâ diye hayır dedim bayadır içmiyorum dedim acaba annem anlamış mıdır alkollü olduğumu ama hiç belli etmem sarhoş da olmam Sizce ben bağımlı mıyım Ailem kaç defa randevu aldı tedavi görmem için ama gitmedim şu anda bile alkollü yazıyorum Bira falan değil bakın Sek viski alıyorum kafama dikiyorum şişeyi
Sürekli sek viski içip saklı saklı içki düşünüyorsam alkolik ve bağımlı mıyım, tedaviye başlamalı mıyım?
Cevapla