3 ay

Gençler internette kendi kendine psikolojik hastalık teşhisi koyup cool mu olmaya çalışıyor?

Gençlerin yüzde 95'i sorsak hemen bende yok OKB var yok o var yok bu var panik atak var vs vs diye bişeyler sayıyor. Doktora giden yok. Psikolog, psikiyatra giden yok. Nasıl koydun teşhisi? İnternette baktım 😂 Vay arkadaş. Farklı göründüğünüzü mü zannediyorsunuz 😂

Gençler internette kendi kendine psikolojik hastalık teşhisi koyup cool mu olmaya çalışıyor?
Cevapla