Genelde sosyal medyada denilen şeyleri çok üstüme alan birisi olmadım ( tabiki ilerde böyle bir durumun söz konusu olmayacağını söyleyemem) ama çoğu ikişi insanların özellikle gençlerin bu durumdan çok etkilendiğini söylüyor.
Sosyal Medyada Linç kültürü sizce gençlerin psikolojisi için tehlikeli mi?
Bu çok tehlikeli bir durum haline gelmiş, yazıyla insanların hayatı kurtarılabilirken yine yazıyla ölüme sürüklenebiliyor. Bize göre yazdıklarımızın bir önemi olmayabilir ama başka yerde hangi cana ne şekilde dokunabileceğini kestirmeden yorumlar yapıyoruz. Ben bu sevimsizliği, düşüncesizliği kınıyorum. Daha fazla öfke kusmadan gideyim
En İyi Cevaplar