Sağlık 3 ay İkinci kez hasta oluyorum bitkisel tedavi tavsiyeleri verir misiniz? aklımdadelısorular12 Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 İlaç kullanmadan geçirmek istiyorum bu sefer, ne yapmalıyım :) İkinci kez hasta oluyorum bitkisel tedavi tavsiyeleri verir misiniz? Cevapla Tavsiye Soruları Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Gof34 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 3 ay Sağlık konusunda 303 cevap paylaştı. Ihlamur içine elma kabuklarını soy at bide limon üf ula 0 2 Yorumla aklımdadelısorular12 3 ay Yarım saat sonra yapıyorum bunu geçmezse başka tarif bulursun bak 😄😄 Yorumla Gof34 3 ay Olur olur ama iyice demlensin Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 3 ay Sağlık konusunda 357 cevap paylaştı. Geçmiş olsun. Doktora bir bakın büyük bir hastalıksa 0 0 Yorumla
dertdinlenir28 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 84% 3 ay Kekik tabiki😀 1 2 Yorumla aklımdadelısorular12 3 ay Dağdan toplayıp gelim ben bari 😂😂 Yorumla dertdinlenir28 3 ay Bu ayda olmaz dur gitme😃 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 3 ay Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı. Zencefilli çayı denediniz mi?Geçmiş olsun 🙏🏻 1 2 Yorumla aklımdadelısorular12 3 ay Bide onu içeyim bakalım belki o iyi gelir 🙂 Teşekkürleeer 😌 Yorumla Semih6934 3 ay İnşallah 🌸 Rica ederiimm 🙃 Yorumla
aklımdadelisorular13 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 3 ay Sağlık konusunda 304 cevap paylaştı. Ihlamur 1 5 Yorumla aklımdadelisorular13 3 ay İlk cevap ahahaha Yorumla aklımdadelısorular12 3 ay Hadi kaptın eic ı 😂😂 Yorumla aklımdadelisorular13 3 ay Ne için peki Yorumla aklımdadelısorular12 3 ay Yazdığın için ula 😂😂 Yorumla aklımdadelisorular13 3 ay Biliyordum 🫡 Yorumla
ErenbenKnk Takip Et Xper 4 Yaş: 32 3 ay Geçmiş olsun 1 1 Yorumla aklımdadelısorular12 3 ay Teşekkürler Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ihlamur içine elma kabuklarını soy at bide limon üf ula
Yarım saat sonra yapıyorum bunu geçmezse başka tarif bulursun bak 😄😄
Olur olur ama iyice demlensin
Geçmiş olsun. Doktora bir bakın büyük bir hastalıksa
Kekik tabiki😀
Dağdan toplayıp gelim ben bari 😂😂
Bu ayda olmaz dur gitme😃
Zencefilli çayı denediniz mi?
Geçmiş olsun 🙏🏻
Bide onu içeyim bakalım belki o iyi gelir 🙂 Teşekkürleeer 😌
İnşallah 🌸 Rica ederiimm 🙃
Ihlamur
İlk cevap ahahaha
Hadi kaptın eic ı 😂😂
Ne için peki
Yazdığın için ula 😂😂
Biliyordum 🫡
Geçmiş olsun
Teşekkürler