Vücudum çok kırgın ve ağır hissediyorum sebebini de anlayamadım bi türlü
3 ay
Vücudum çok kırgın ve ağır hissediyorum sebebini de anlayamadım bi türlü
Kortizol hormonu. Yani strese sebep olan hormon artık adı her neyse. Bunu azaltmak için düzenli uyku, erken yatmak, karanlık yerde uyumak, uykunun bölünmemesi, zihni boşaltarak uyumak vb gerekiyor. Araştırmanı bu konuda yaparsan rahat uyursun
Kortizol biliyorum ve afedersin benjm ki nanayi yedi yani hepsi var kirtiiol da hzliyle devreye girecdk tabo
Vitamin eksikliği ya da kaygı psikolojik nedenler olabilir sen uyuduğunu sanarsin ama beyin tam uykuya geçemez böyle bir durumda seni psikolojik olarak etkileyen bir durum var mi yok mu yoksa vitamin eksikliği olabilir ya da nefes alma ağzın açık mı uyuyorsun ağızdan alınan nefe beyne ve kalbe uyku halindeyken gerekli oksijeni iletemez bir sürü nedenin var az çok şudur diye tahminde bulunabiliyormusun
Anksyete var oda etki eder mi
Bakiyorum 😅
Cevap
21Cevap
Uyku kalitesi. Kaliteyi bozan bir çok sebep var. Birde magnezyum seviyende çok önemli
Magnezyum yo gibi bisey yani yok daha dogrusu
Sinir stres iş yorgunluğu ve kafayı sürekli bir şeylere takmadan kaynaklı olur
Genellikle vitamin eksikliğinden yorgun uyanıyoruz
Belki son dönemde yaşadığın tatsız şeyler vardır, ruhsal olarak enerjini aşağı çekiyordur, bu bir etken olabilir.
Baya seyler yasadim aslinda civil cicil bif kisiligim vR fakat bedemnim sanki imdT diye bagiriyor neredeyse
Biraz beslenmene dikkat et istersen, stresten uzak durmaya çalış, güne mutlu düşüncelerle aç gözünü, enerjini yükseltecek güzel bir müzik aç mesela, yürüyüş de yap :)
Bu tavsiyeleri dikkate alacagim 😊
Umarım bundan sonraki günlere harika hissederek uyanırsın hep :) 😍
İnsallah teşekkür ediyorum😍
Demir, Magnezyum, d vitamini, B12 eksik olabilir; tiroid sorunu olabilir
Bunlarin. Hepsi eksik ve tiroide baktir demisti aile hekimim de
Yatak kötüdür veya odayı havalandırmıyorsun veya kombşden kaçak olabilir son b12 vitaminin eksiktir
Bu eve yakin tasindik kalorifer cok bpguyor oda da basık ne kadar havalandirsam da
valla öyle bir hikaye dinlemiştim, evin duvarlarında kullanılan boya zehirliydi mllet hasta oluyordu evde. Belki diğer odaları denemelisn
B12 başla valla bana çok iyi geldi dil altı
Hangj marka kullaniyorsun
Ocean mıydı öyle bir şey
Tam ismini bulsbikirsen alayjm kuzum
Şimdi bakıyorum. Hemen ocean di altı
Tesekkurler canim
Mental. Çünkü yapacağın işlerin var ve bu seni mental olarak yoruyor. Ya da depresyondasın
Evett tam da bu hayatimd baya bi yorucu ve beni kıran seyler yasadim sanirim vucudum eror vermete basladı
İslerim cok uzun sjredir de bisey yapzmiyorum. 6 7 aydir isim yok aile evindeyim vs güclu durmam gerek bi cok nedeni var tabi
Evet aklin yolu bir Allah buyuk stres yapma diyorum kendime ama bideben sakin yapida biriyim insanoglu cok acimasiz işte
Benjm hayatds hic bi sekilde yerjm yok resmen. Bu soruyudu hep sorsrjm kendimd neresindeyjm ne yapabilirim diye
Yani bu kadar karamsar olmaya gerek yok. Her insan hayatının belli dönemlerinde badireler atlatmıştır. sonuçta bu hayata pes etmeye gelmedik değil mi? O yüzden toparlanmazsan hayata geri dönemezsin. Bence bugünden itibaren iş bakmaya başla yavaş yavaş. Konfor alanını terk etmeye bak
Kan değerlerine baktirmalisin
O aklımda zaten
Yas kaç.
Ne isle mesgulsun
33 isim yok simdilik ozel bi hastane de calisiyordum. Aciktan uni okuyorum doktor asistanlığǰ yaptim
Elinin altındaymış insan bütün testlerini yaptırmaz mı ama sebep stres olabilir
Yaptirdim 6 ay once bisey cikmadi usim. Yok meslek varda is olmuyor
Neden olmuyor ki
Bi bilsem
Referans yok galiba
Ruhsal yorgunluk…
Kan değerlerine bir baktır istersen
Yüzde yüz bu kadın evli ve çocuğu var
Aynı benim eşim gibi çocuk olduktan sonra her gün bir yeri Ağrıyor çocuğu olan tüm kadınlar böyledir
Ben evlilik yapamdim malaesef nisanlandigim kisi baskasiyla konusuyormus benimle nisanliyken bi anda birakti beni ondan sonra bpylr oldum sqgolsun
Ben sandım ki doğumdan sonra hormanlar değişiyor vücut değişiyor falan öyle sandım
Yapan yapmıştır yaptığı gün gitmiştir bitmiştir yoluna bak
Bakiyorum yoluma herkes yasattigini bir gun yasayacak o gittu diye boyle kalacak degiljm Allah buyuk
Kaç saat mesela
1 de uyudum 4 bucuk da uyandim iste
Beslenme sıkıntılıdır su içmiyorsundur
En cok da ben su icerim evde canim
Vitamin eksikliğin olabilir
nazar var bacım ikimizde de
Vitamin eksikliği vardır
B12 eksikliğin, d vitamin eksikliğin vardır
Belki de değerlerin düşmüş olabilir
Kaliteli bir uyku uyuyamıyorsundur muhtemelen
B12 ve vitaminlerin eksik olabilir
depresyon olabilir
Buyuk ihtimal od olabilir
Yorgunsundur
Kac yasindasin ki
Psikolojik
hareketsizlikten
Rahatlaman lazım belkide vücut onu istiyor
Üşütmüş olabilirsin
Geçmiş olsun
Magnezyum kullan
Evet öyle oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?