3 ay

Hastane kan sonuçların da yanılma sorun olur mu sizce olsa bilmezlermi?

Merhaba arkadaşlar benim 15'inde s*ürt*ünme il*şkim oldu ancak b*şlma yok ama aşırı z*vk syu vardı bir saat geçmeden ertesi gün hapı kullandım Ella yokmuş Postipill diye bir şey verdi içtim 26'sinde iki gün süren ped dolan kanama oldu hep leke oldu aşırı kasık ağrısı sağ kalça ağrısı ve karnım şiş dün doktora gittim beta verdim kadınlardan biri kanlar yanlış çıkıyor muş dedi korktum bugün sisteme geç düştü kan doktor beta 00 dedi negatif dedi kanda yanlış çıkma yoktur demi?
Hastane kan sonuçların da yanılma sorun olur mu sizce olsa bilmezlermi?
Cevapla