Merhaba arkadaşlar benim 15'inde s*ürt*ünme il*şkim oldu ancak b*şlma yok ama aşırı z*vk syu vardı bir saat geçmeden ertesi gün hapı kullandım Ella yokmuş Postipill diye bir şey verdi içtim 26'sinde iki gün süren ped dolan kanama oldu hep leke oldu aşırı kasık ağrısı sağ kalça ağrısı ve karnım şiş dün doktora gittim beta verdim kadınlardan biri kanlar yanlış çıkıyor muş dedi korktum bugün sisteme geç düştü kan doktor beta 00 dedi negatif dedi kanda yanlış çıkma yoktur demi?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hamile değilsin psikolojik dir zaten hamile olsan regl olmazsın burdaki 5ıq cevap verme bile bir de herkesin dediğini düşünme ellayı 12 saat içinde aldıysan hamile olmaz yılbaşı piyangosu senin biletine çıkmış gibi bir oranı var (12 saat)
Ella içmedim ki başka ilaç verdi postipill one diye ve ağrım hala devam ediyor bulantı cabası kalça ağrısı falan sabah durduk yere leke geldi pembe anlamadım ki ağrılı kanama oldu evet ama bir gün oldu oda
Hamile değilsin kafayı takma o ilaç da ella nın muadili ella kadar da etkili böyle ilaçlarda ne kadar erken alırsanız o kadar etki eder bazı 1ıq arkadaşlar yumurta varda korumaz diyor onlarıda inanma ilk kız arkadaşım kullandığı zaman 15-20 gün uyku uyuyamadım hamile kalır mı diye halbuki içine bile boşalmadım ne olur ne olmaz diye bir şey olmadı bi arkadaşım boşalmadığı halde kız 2 ay regl geç geldi ilaç kullanmadığı halde stres ve sıkıntıdan seninkide öyle o yüzden rahatla ve gevşe
Ama bu ilacmiydi postipill miydi
Bende psikolok doktoru na görün hamile değilsin bu kadar tepki normel değil hamile olmadığım halde hamileliği düşündüğün için de olabilir
Umarım dediğin gibidir
Git eczaneye hamilelik testi yap zaten tek çizgi çıkacak
Kanda yanılma olmaz ya yoktur
Yanılma olmaz
Olmazda nadirde olsa kanda negatif görüp bir hafta sonra hamile olduğunu öğrenen olmuş
Yoktur
Bu bitmeyen ağrılarım neden o zaman sürekli karşıma hamilelik çıkıyor delircem artık
Bu kadar aklına getirdiğin için
Sevgilin miydi
Evet
Zevk suyu içine gitti mi dışarda mı kaldı
Bakiresin di mi
Yanılma olmaz kanda
Herkes demiş ki bir damla gittiyse geçmiş olsun demis
Ben sağlıkçıyım kanda sonuç kesin çıkar korkma
Ben önceki evliliğim de sağ kalça ağrısı ile öğrendim gebeliği şimdi de aynı ağrı var korkuyorum
Bir damla olsada gebelik olsa beta hcg pozitif çıkar
şu an bel ağrısı ile adet ağrım oldu wcye girdim ki yerleşme de olan açık Pembe kan ve çok az geldi kasık ağrım çok önceki gebeliğimde sağ kalça agrimla öğrendim şuanda öyle ağrıyor
Sana önerim ultrason yapılsın çok şüphe yaşıyorsan
Ektradan gebelik testi yap idrardan
Her zaman alttan ultrason yapardı dün yapmadı anlamadım ki ama olsa 3 ünde cikmazmiydi kanda 15 16 . Gün vermişim kanı
Çıkar stresinde vardır senin psikolijik etkiside vardır
E bu leke neyin nesi ağrı falan
Ya ikinci kan testi yaptır biliyorsun yasal küretaj maksisum 10 haftaya kadar
Allah için piskolojim ile oynamayin ped dolduran kanama oldu gebelikte oluyomuda
Olmaz işte
Kafam durdu artık
Kalbini ferah tut