3 ay

Doktorum, hastanede çalışan jandarmayı şikayet edeyim mi?

Dünkü nöbetimde adli vaka geldi jandarmaya haber etmek için odasına gitti ama yerinde yoktu, hastayı bir saat boyunca bekletince üzerime yürüdüler sanki keyfimden bekletiyormuşum diye düşündüler. Jandarma geldiğinde durumu söylediğimde bana bağırdı sanki suçlu benmişim gibi? Ben de sinir oldum bağırış çağırış oldu tutanak tuttum başhekime durumu bildirdim ama durumun burada sınırlı kalmasını kabul etmiyorum, komutanını arayıp durumu bildirmek istiyorum sizce yapmalı mıyım? Cidden yaşadığım olay beni aşırı rahatsız etti.
Doktorum, hastanede çalışan jandarmayı şikayet edeyim mi?
Cevapla