3 ay

Menisküs ameliyatı sonrası merdiven inip çıkmak zor mu, 6. katta asansörsüz oturanlar ne yaşadı?

Merhabalar, dizimde kilitlenme, ağrı, uyuşma şikayetiyle hastaneye gittim röntgen ve MR istendi. Doktorum menisküste yırtık olduğunu ameliyat olacağımı söyledi. Ameliyat konusunda hiçbir endişem yok fakat sonrasından çok endişeliyim. Ben 6. katta oturuyorum ve asansör yok. Hastaneden geldiğimde nasıl eve çıkacağım diye düşünüyorum. Daha önce başına gelen varsa deneyimlerinizi benimle paylaşabilir misiniz🙏🏼 Ters oturup geri geri çıkabilir miyim o şekilde?

Menisküs ameliyatı sonrası merdiven inip çıkmak zor mu, 6. katta asansörsüz oturanlar ne yaşadı?
Cevapla