30 yaşında tansiyon hastasıyım, bir gün ilaç içmeyince böyle kötüleşmek normal mi?

30 yaşında tansiyon hastasıyım, bir gün ilaç içmeyince böyle kötüleşmek normal mi?
30 yaşında tansiyon hastasıyım, bir gün ilaç içmeyince böyle kötüleşmek normal mi?
Cevapla