30 yaşındayım ve iki tansiyon ilacı kullanıyorum, bu yaşta tansiyon yüksek mi 😕?

30 yaşındayım ve iki tansiyon ilacı kullanıyorum, bu yaşta tansiyon yüksek mi 😕?
30 yaşındayım ve iki tansiyon ilacı kullanıyorum, bu yaşta tansiyon yüksek mi 😕?
Cevapla