Yaşım daha 30 ve gün içinde iki tane tansiyon ilacı kullanıyorum norvaks ve delix bu tansiyona bu ilaçlar normal mi çok mu?

Yaşım daha 30 ve gün içinde iki tane tansiyon ilacı kullanıyorum norvaks ve delix bu tansiyona bu ilaçlar normal mi çok mu?
Yaşım daha 30 ve gün içinde iki tane tansiyon ilacı kullanıyorum norvaks ve delix bu tansiyona bu ilaçlar normal mi çok mu?
Yaşım daha 30 ve gün içinde iki tane tansiyon ilacı kullanıyorum norvaks ve delix bu tansiyona bu ilaçlar normal mi çok mu?
Yaşım daha 30 ve gün içinde iki tane tansiyon ilacı kullanıyorum norvaks ve delix bu tansiyona bu ilaçlar normal mi çok mu?
Cevapla