Kadin dogumcum hpv aşısını önerdi 29 yaşındayım erkek arkadaşımla ileri gitmedik ama 5 yıl önce sürtmeden kaynaklı siğil olmuştu tedavi ettirmistim kadın dogumcum aşıyı da ol diyor evlenince birliktelik olacak tamamen ama aşı hpv ve Rahim ağzı kanserine koruma sağlıyor sizce hemen olmalimiyim hpv çıkma riski düşük ama sadece cinsell yolla bulaşan bisey değilmiş günlük hayatta da oluyormuş
Ol bence
Hemen olma arastir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
4 ay
Oldum ilk dozu gençler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
HPV çok yaygın. Ama şu aşı konusu bulabilirsen şayet bağımsız kaynaklarda bence biraz araştırılmalı.
Olurum ya nolacak biotechleri 3 doz olan biz hpvyi mi dusunecez☺️☺️
Öyleyse durmak yok, yola devam
Hahaha chp slogani gibi oldu yol uzun yola devamm
Ampülcü sloganı bu.
Ben chpli olduğum için diğerlerinin sloganına bakmiyom valla
Hayatını mı dinleyeceğim senin.. Ben hepsine karşıyım 😉
Hahaha peki dinleme zaten ülke de siyaset kalmadı ki
Yani.. 💁
Erkek arkadaşında var demek ki. Sana geçmiş. Dikkat et tek eşli değilse erkek arkadaşın bulaşır sana
Evet erkek arkadaşımın daha önce deneyimlerinden dolayı geçti
O zaman ol aşıyı
Olacam zaten de onla evlenmem ilerde baskasiyla ondan ayrıldım coktan
Bence ol aşı ama evleneceğin kişiye de geçer
Yok ben 2021 de oldum siğil genital tedavi ettirdim aşıyı da olacam yani ilerde evleneceğim kişiye bisey geçmez çıksa tekrarlasa 5 yıla çıkardı
Geçme riski dusukte ben her ihtimale karşı oluyom canlı ası biotechleri oldukta ölü ası hpvyimi dusunecez diye
Korkmayim diye cikarmi diye yaptiriom
Yaptır kafan rahat olsun
Aynen kafa rahatlığına
Günlük hayattan olmaz ihtimali çok düşük uydurmayın
Bağışıklık dusunce vücut kendide yapıyor günlük hayatta da kapma riski var aslında hemşire dedi ben değil yurt dışı tatilleri vs yani sırf cinsel yolla ve tek eşli olmayanda çıkmıyor
Genital sigil cinsel yolla haklı olabilirsin fakat el sigili filan günlük hayatta da oluyo
El ayak siğili demiyorum genital siğil farklı elindeki siğil kukunda hpv yapmaz yavrum
Haklisin bebegimmm genital siğil oldum ben erkek arkadaşım yüzünden geçmişte deneyimi cokmus ondann ayrıldım ilerde evlenince kafam rahat etsin diye yaptiriyom
Zaten girme işi olmadan da surtme işinden başımiza gelmeyen kalmadı 🙈 o yüzden aşı olacağım
Canan Karatay hpv aşısı yaz Google a oku bi
Ama o kadın bize makarna bile yedirtmez yavrum ya
Ben olmuştum. +18 Tüm kadınların olması gerekiyor
Ya bi yan etkisi filan olmadı dimi gardisal 9 olacagim
Yok ne yan etkisi olacak
Sagol biz biontech olduk 3 doz ailecekte 2021 de korkuyoruz her aşıdan valla ama bu ölü asiymis biontech canliydi
günlük hayatta dediğin sürtünme ve temasla oluyor. Başka türlü bulaşmıyor.
Ol tabiç sjdh
Evet