Milim milim ölüyor gibi zihnim. Yok oluyor bir gecede kimliğim. Unuttum kimlere kinliyim
Olsun, bırakta kafamı bi' dinliyim..

Milim milim ölüyor gibi zihnim. Yok oluyor bir gecede kimliğim. Unuttum kimlere kinliyim
Olsun, bırakta kafamı bi' dinliyim..

Antidepresan ilaç hiç kullanmadım. Sadece uykum düzensizdi, bana bir uyku hapı önerdiler onunda yarısı bile seni uyutur dediler bende inanmadım. İddiaya girdik ve 1 saat sonra uyumuşum :) Hap antidepresan hapmış sonra da hiç kullanmadım..
Bence doktor önerisi arak kullanmak gerek. Yan etkiler oldukça zararlı da olabiliyor.
10 yıldır kullanıyorum hemde 5adet ayrı ayrı işe yarıyormu bilmiyorum yarıyorki bunca acıya rağmen ayaktayım ama bazen bana bu ilaçları kullanmama sebep olanları öldüresim geliyor eğer kullanmasaydım belkide katil olcaktım şu an bana en iyi gelen şey antidepreesan değil kıızım eşimden ayrıldım çok zor günler atlattım baskası olsa eminim intar ederdi bu kadar net konuşuyorum ama beterin beteri var kızımın bana sarılışı öpüşü yetim belki kıızım olmasaydı şu an kafama sıkmıstım imtihan dünyasi herkes birşeyle sınanıyor işte ama kimininde imtihanı dibine vuruo
Kullandım işe yarıyor gibi görünse de insanı daha çok mahveden bir ilaç ötesi yok yani. Bağımlısı oluyorsun, bıraktıktan sonra sürekli huzursuz oluyorsun, ölü gibi oluyorsun, içmediğin sürece gergin oluyorsun. Kullanmak isteyen kişiye tek tavsiyem kullanmaması. Bu ilaçtan sonra herşeyin üstesinden ilaçsız bir şekilde gelmeye başladım.
İlaç anlamında kullanmadım benim için en büyük antidepresan yürüyüş ve koşu... Uzun ve tempolu yürüyüşler majör tıp klinik depresyon hariç tüm depresyon tiplerinin tedavisinde kullanılan en etkili yontemdir
Cevap
29Cevap
Evet kullandım bundan 5 yıl önce ama bıraktım daha sonra. bir işe de yaramadı
kullanmadim hic. ama kullananlar ikiye ayrılıyor bi çok ise yaradi diyen kesim var, bir de hiç işe yaramıyor diyen kesim var. sahsen bi sure işe yarayip sonra bünye alisinca fayda etmediginden yanayim ve butun ilaclar bir yandan tedavi ederken diger yandan bunyeyi, ruh halini fazlasiyla bozuyor. bu yüzden kullanmayi hic tercih etmedim.
Bende de böyle dönemler oldu, çok anlıyorum seni. Antidepresanlar herkes için aynı etkiyi yapmuyor, bazılarına harika bir destek oluyor bazılarında çok az değişim oluyor. Hemen bir doktora görüşmek en iyisi, zira bu tür duyguların uzun sürmesi doğru değil. Seni yalnız bırakmıyoruz, iyileşebilirsin.
Nörolojik bir meseleden dolayı ağır ilaçlar kullanmıştım. Uyuşturucu gibiydi, sarhoş edici bir etki yaratırdı. Bırakma süreci de baya kanlı bıçaklı geçti. Ölüm eşiğine kadar varmıştım öyle berbat bir depresyon
Fiziksel ağrılarım için kullanmıştım. Çünkü strestek kaynaklanıyordu. Çok iyi gelmişti. Rabbim kimseyi muhtaç etmesin ama yokluğunu da göstermesin.
Hayır özel günlerde ağrı kesici ve başım ağrıdığında ağrı kesici haric ilac almam. Hic ilac sevmiyorum. Midem bulaniyor ilaçtan antibiyotik felan icincede kötü oluyorum.
Hayır kullanmıyorum kullanan arkadaşlarım var ilacı içtikten sonra rahatlıyorum hiçbir şeyi kafama takmıyorum hafifliyorum diyorlar kullanıp bırakanlar da var ama yinede zorunlu bir durum yoksa kullanmanı tavsiye etmem yks hazırlık dönemi için kullanan tanıdıklarım var mesela sınavdan sonra nasıl bırakacaklar o da sıkıntı öyle bir anda bırakamazsın
Hayır, kullanmadım. O yüzden işe yarayıp yaramadığına dair kişisel bir deneyimim yok. Ama böyle konular hafife alınacak şeyler değil; herkesin süreci farklıdır. Gerekirse uzman desteği almak en sağlıklısıdır. Ruh hâli önemlidir, ihmal edilmemelidir.
“Bali çeken bir çocuğum, düşünürüm kalan beynimle”
Bunu seveceğinizi düşünüyorum
4 yildir düzenli olarak olarak antidepresan ve antipsikopati ilaçları kullanıyorum faydası kiisye ve duruma göre değişir ama bence fayda konusu kroniklestigi zaman belli olur söyle soyleyeyim tramvatik bir olaydan sonra depresyon kullanmayı dogru bulmuyorum onun yerine insanın kendine dönmesi daha dogru ama eğer bendeki gibi sürekli atak halinde gelen ve yollayan bipolar bozukluk mani depresyon veyahut şizofreni tarzi bir hastalikta kullanılması gerekir. Yani kısacası ise yarar ama ise yaramasi senin durumuna ve inancına da bağlı^^
Kullandım işe yarayıp yaramadığı konusunda emin olamadım bıraktım bunu birkaç kez tekrarladım
Kullandım bana iyi gelmişti ama devam etmedim ilaçlarla iyi olmaktansa zombi gibi gezmeyi tercih ettim
İbretlik bir mesele faydası kişiye yönelik birbirine tavsiye ederek antidepresan kullanımı yanlış ve tehlikelidir.
Kullanmadım en ağır depresif hallerimde bile. Kullananlar canım gibi oluyor ora boka gülüyorlar
Beyni uyuşturuyor algılama cevap verme güçlüğü oluyor ve bağımlılık yapıyor o anlık iyi hissettiriyor sadece ise yaradığını düşünmüyorum
çok kullandım, düz antidepresanlar pek etki etmiyor bana hiçbir faydalarını görmedim. Sanırım yüksek doz kullanmam gerekiyor
Bı kere denemelıl aldım çok küçük parça benim kafa gıttı bombostu. Bırsey dıyorlardı anlamıyodum verecek cevap yok akıl fıkır yok gibiydi
Panik atak anksiyete bozukluğu çarpıntı ve depresyon gibi durumlarda yoldaş oldu ama artık kullanmıyorum çünkü yan etkileri de epey fazla
Ben de yaramadı. Herkes de aynı etki olmuyor.. Ben 3 farklı ilaç denemiştim sonra bıraktım bağımlılık riski çok
Kullanmadım, çevremde kullananlar var iyi geldiğini söylüyorlar ama bir zaman sonra yetersiz gelmeye başlıyor, görüyorum. Tavsiye etmiyorum
Antidepresanlar sizi durgunlaştırır, duygularınızı ve isteklerinizi törpüler. Siz içinden çıkamadığınız duygularınız yok olduğu için bir dönem iyileşme yolunda olduğunuzu sanırsınız. Ama o duyguları tekrar gösteremeyince asıl amacı anlarsınız, antidepresanlar beta blokördür, duygularınızı kullanım süreci boyunca kapatır. 1 senelik kullanımın ardından kendim attım çöpe ve hayatı sevdiğime kanaat getirdim sonunda. Ama siz yinede doktor kontrolünde bırakın benim gibi kafanıza göre iş yapmayın😂
Hareket edeni depresyon yakalayamaz gtümde kurt var shshsjdkf
Depresif biri değilim acı çekmem gerekiyorsa o acıyı yaşarım ve atlatırım.
Vee antidepresan, sakinleştirici tarzı ilaçları çok gerekmedikçe doğru bulmuyorum uzmanı değilim ama ota b. ka yazan uzmanlardan daha uzman olabilirim 😁
Çok yazıyorsun bu normal değil
Sjsjsh 😙 hesabımı kurtar , mailimi unuttum
Bilmem , yeni hesap açıp bana versen keşke
Hmm kankam ol ama hiç tanışmayalım 😂
Kullandım, bende işe yaradı. Sürekli pozitiflik hiç birşeyi takmiyorsun vs mis kafa
Hayır, hiç kullanmadım, kullanmam. Ağrı kesici bile kolay kolay kullanmıyorum 🤔
Bilmiyorum midem için gittim psikolojik olduğu duydum Dr psikolojik bir ilaç yazmış 😌
Hayır kullanmadım düşündüm aslında sonra gerek duymadım
Hiç kullanmadım, umarım kullanmaya ihtiyacım olmaz hiçbir zaman.
Hayır kullanmadım. Fiziksel ve zihinsel sağlığım yerinde.
Kullanıyorum. İşe yarayıp yaramaması senin elinde biraz.
Çok çok zor bir durumda kalınmadığı sürece, psikiyatr da yazmadıysa kesinlikle kullanılmamlı
Kullandım. Zaten zihninin ölmesi gerekiyor çünkü doğru düşünmüyor
Olmazsa olmazim unuttuğum zaman eyvah diyorum
Ben 1 yıldır kullanıyorum faydasını gördüm tabikide
Bir hafta kadar kullandım ayakta uyuyordum resmen bıraktım sonra
Kullandım ama bıraktım aklımı kötü etkiliyordu
4/5 yıl önce doktor kontrolünde Lustral 50 mg kullanmıştım altı ay kadar
Hayır kullanmadım. Psikoloğa gitsem çıkamam.
On yıldır depresyondayım bir kere bile almadım şükür. Doğal tedavi yöntemleri kullanıyorum
Kullandım ve ben bir işe yaramadığını düşündüğüm için bittikten sonra tekrar almadım tedaviyi yarım bıraktım. Bunun da hiç zararını görmedim kendi kendime daha hızlı iyileştim. Şu an gayet sağlıklı bir durumdayım bence o ilaçlar gereksiz
Şahsen neredeyde sadece bir aydır kullanmama rağmen etkisini gördüm, daha şimdiden daha enerjik hissediyorum kendimi sanki içimden istesemde olumsuz bir düşünce gelemiyor gibi
hayır kullanmadım ve umarım kullanacak duruma da gelmem
Kullandım. İşe yaradı
Hayır kullanmadim
Çok zor dueumdayım ama kullanamam. Her zorluğa karşı psikoloğa gidilmez.
Uykusuzsan uyu , sıkıldıydan çık hava al. Ama her şeye rağmen durduk yere parlıyorsan bie sorun vardır.
Çok kullandım bende iyi etki etmedi, aksine bedenimi ruhumu emdi
Kullandım. Dozu yükselince midemi bulandırdı bıraktım.
Ben kullandım haytta hic birseyi kafana takmiyorsun canım gülüyorsun ve geç boşaliyorsun.
Hiçbir işe yaramıyor.
Çok şükür hiç kullanmadım.
Kullanıyorum şişman oldum
Kullandım işe yaradımı yaradı tabiki
En iyi antidepresan seccedir.
Benim antidepresanım çikolata 🍫
Hayır kullanmadım ne işe yarıyor
100lük rakı daha etkili
kullandım. faydası yok..
Hayır kullanmadım işe yarar mı bilmiyorum
Hayır hiç kullanmadim
Evet ama anlık yarıyo
Kullanmadım hiç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?