22 yaşındayım 4 yıl depresyon geçirdim hiç anım yok kendimi insanlarla kıyaslayınca çok geride kalmış berbat hissediyorum nasıl?

Çok geride kalmışım sanki nasıl kurtulurum bu histen çok kendi içime döndüm

22 yaşındayım 4 yıl depresyon geçirdim hiç anım yok kendimi insanlarla kıyaslayınca çok geride kalmış berbat hissediyorum nasıl?
Cevapla