40 dereceye vuran yüksek ateş havale riski taşır mı, böyle durumlarda ne yapmak lazım 🥲?

Çok fena şifayı kaptık. Hayatımda ilk kez böyle oldum dün ateşim 38di acile gittim serum taktılar serum bitti biraz bekledik ateşim 39.9a çıktı titreme gelip duruyodu yanaklarım artık morarmaya başlamıştı ateşten. Sonra ıslak pamuk falan koydular bi sğre öyle bekledim yine 39du. Sonra yeniden serum taktılar. O da bitti 38.6 ya anca düştü sonra kalk azcık yürğ dediler dışarı çık hava al dediler bi 15 dk yürğdğm az dışarda az hastanede anca 37ye düştü. şu an yine ateşim çıkmaya başladı zaten ooff🥲 Tüm vücudum sızlıyo ağrıyo nefes alamıyorum bopazım fena bademciklerim çiç kıpkırmızı yara oldu sesimde kısıldı. Bunalıyoruuuum. Bir de yarın memlekete dönücem otobüste yükselirse ateşim naneyi yedim ben

40 dereceye vuran yüksek ateş havale riski taşır mı, böyle durumlarda ne yapmak lazım 🥲?
Cevapla