Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

AyYıldız0110 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hem bunaltıcı hem bayıltıcı ped takınca da alerji yapıyor sıcakta hiç iyi bir durum değil sanci fazla oluyor
Aynen öyle katılıyorum sana
🌹🌷
😇☺️😊
Eig için teşekkür ederim
Evet vücut sıcaklığı yükseldiği için dayanılmaz oluyor o sıcakta ped takmak ta işkence gibi
Yazın çok zor oluyor
Kesinlikle öyle sıcak havada ağrı sancı bunaltiyor insanı bide ped kullanmak 😨 İnsanı bayiltiyor 😵
Aynen öyle aynı dediğin gibi
Valla benim yaz kış çok sancılı geçer
Aynen benimde çok zor oluyor
Daha çok bunaltıyo
Evet doğrudur
Evet
Evet öyle oluyor
Evet
Doğru evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar