Benim alt karnım şişmiyor ama tek sorunum yemek yer yemez üst miden şişiyor alt karın düz ama üst karın şiş yumruk gibi o şekilde tabir ediyim
Bu sorun tek bende yoktur eminim
Hazımsızlık olabilir diye düşünüyorum az yiyorum dengeli besleniyorum ama bu sorun gene var geçmiyor hiçbir şekilde günde yoğun olarak karın kası antrenmanı yapıyorum onun dışında günde 1 saat rahat ayrıyetten sporumu yapıyorum belki dedim bu üst karın şişkinliği için de bir spor haraketi , egzersiz vardır bilen varsa yazarsa çok memnun olurum şimdiden teşekkürler ☺️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Spor yaparsan geçer ama biraz Vücud iyi olman lazım
Anladım teşekkür ederim
Rica ederim efendim ne demek
Hamile göbeği gibi mi oluyor?
Spor ve egzersizle geçer düzenli yaparsan
Yapıyorum ama daha fazla yapmam lazım sanırım teşekkürler
İBS?
Bilmiyorum sanırım olabilir ama bunun içinde hastaneye gitmem lazım diye düşünüyorum kim uğraşıcak daha önce çok gittim midende bakteri var dendi ilaç kullandım geçmedi gene gittim bu seferde mide gazı dediler gene ilaç gene sonuç aynı pek bir işe yaramıyor
Ya şimdi öncelikle gaz mı mesela o mühim. Gaz giderici ilaçlar var antibiyotik mi hatırlamıyorum onu önce tespit etmen lazım. İkincisi gastrit mi kaynaklı? Bunun içinde endoskopi şart. Daha sibo falan var ama ekstra testler gerektiren şeyler. Bence sen önce gaz kaynaklı mı ona bak sonrasında her zaman mı oluyor yoksa yediğin şeylerle ilgili mi diye onu tespit et. Dokunan şeyler olabilir
Öyle yaparım çok teşekkür ederim yardım için