Psikologuma acılamıyorum, iliski ve aile sorunlarımı nasıl anlatabilirim?

Ben iliski ve aile sorunlarindan dolayi cok bunaldim isten atildim ve okulu da birakacak duruma geldim her sabah bunalimdan cikabilmek icin adimlar atiyorum sürekli böyle dönemler geciriyorum. Özgüvenim ve özsaygim zedeli sürekli aasagilaniyorum ne yapabilirim? Psikologuma acilamiyorum icime de atiyorum. Herkesin yasadigi seyleri ben niye böyle derin hissediyorum anlamiyorum anlatmadigim icin olabilir mi?

Psikologuma acılamıyorum, iliski ve aile sorunlarımı nasıl anlatabilirim?
Cevapla