Psikolojim yerinde değil ailevi sıkıntılarım da var, ne yapmalıyım?

Herkese selamlar 06 Nisandan bu yana askerlik görevimi icra ediyorum 70 gün oldu fakat bu 70 gün benim için cehenneme çevrildi senelik izinime çıktım. Olayın başı sağlık muayenemi olurken hiç bir sıkıntım olmadığını söyledim orduya katılmak istediğimden fakat bel fıtığım var 2. dereceden başlangıç evresinde, motosiklet kazası yapmıştım sol kalçam bacağım sürekli ağrıyor. Geçmişte psikiyatriye gitmiştim baya bi kullandığım ilaçlar vardı bunlara rağmen askere gidicem dedim. Acemi birliğim ne kadar zor olsada gayet güzel geçti güzel dostluklar edindim. Usta birliğime geçtiğimde ilk hafta sürekli kabuslar görmeye başladım yatağımda uyumuyordum bile gazinoda orada burada kafayı vuruyordum günde artık kaç saatse 1 saat 1,5 saat uykuyla görevime devam ediyordum. Başımızdaki takım komutanı sürekli mobbingte ve tehditte bulunuyor tarafıma, sabah 6 tan akşam 8 lere 9 lara kadar uykusuz kalıp gece nöbete gittiğimde nöbette kendimimi vursam diye düşünüyorum artık psikolojim bozuldu izindeyim ama evimde bile düzgün uyku uyuyamadım uyuyamıyorum 2 gün sonra tekrar gidicem birliğime ama gitmeden salı günü merkez komutanlığına gidip hastane sevki isteyip hastaneye gidicem. Tekrar muayene talebinde bulunsam edilirmiyim açıkcası çürük almak istiyorum alamazsam kendime bişey yapıcam artık o dereceye geldim bunu kime söyleyebilirim psikolojim yerinde değil ailevi sıkıntılarımda var yardımcı olur musunuz bana
Psikolojim yerinde değil ailevi sıkıntılarım da var, ne yapmalıyım?
Cevapla