Ailemle çok sorun yaşıyorum gerçekten psikolojik olarak hiç iyi değilim napıcam böyle?

Önceden babamla çok sorun yaşadım şimdi annemle yaşıyorum babam sevgilimden ayrılmadım diye dövdü annemi aldattı bunu ortaya çıkardım kızıp kızıp boğazıma yapıştı hep ger*zekalı yerine koydu şimdi babamla bir sorunum yok annem başladı beraber ehliyet aldık babam sağ olsun araba aldı verdi beraber kullanıyoruz benim direksiyonumun daha iyi olduğunu söyledi sende biraz daha geliştir dedi bunda ne var yani annem kızıp kaza yapın da göreyim dedi kendisinin hiç arkadaşı yok çok uğraştım ama kimseyle arkadaşlık kurmuyor o yüzden bana sarıyor tek sıkıldığı için ben arkadaşımla bir yere gidicem bende gelicem diyor bir ara bundan tartışma oldu ben gideyim arkadaşla daha sonra senle beraber de gideriz dedim uygun bir dille delirdi sen benim kapımda köpeksin o zaman arabaya da binme git otobüsle paranı da arkadaşından al geçen arkadaşım davet etti evine ablası gelmiş tanıştırayım dedi normalde gittiğim yer arkadaşımı da biliyor o gün gitmeyeceksin diye inatlaştı benimle niye diyorum gereksiz onun ailesi seni ilgilendirmez diyor başka bir sebebi yok sadece gereksizmiş otobüsle giderim araba için yapıyorsan dedim bana göre gereksiz olduğu için gidemezsin diye bağırdı çağırdı onu geçtim abisine mi s*ktireceksin dedi daha neler neler ben gezmiyorsam sende gezmeyeceksin diyor bana
Ailemle çok sorun yaşıyorum gerçekten psikolojik olarak hiç iyi değilim napıcam böyle?
Cevapla