
Hindistan' da ölümcül Nipah virüsü! Yeni bir salgın kapıda mı? Türkiye bir pandemi dönemi daha kaldırabilir mi?

Hindistan' da ölümcül Nipah virüsü! Yeni bir salgın kapıda mı? Türkiye bir pandemi dönemi daha kaldırabilir mi?
Araştırdığım bir yerde yarasalardan geçtiğini görmüştüm ne kadar doğruysa. Oradan gelen kişilerde buluşma olasılığı olabileceği gibi yeni pandemiler ve yeni aşılar olabilir. Biz yine maske ve hijyene dikkat etmemiz lazım.
Yarasa işi bahane bence. Yine insan üretimi virüs.
Corona salgınının haberde duyduğumda çinden buraya nasıl gelecek dedim. Pat dünyaya yayıldı😃 şimdi bişey demeyeceğim ve hiçbir şey olmayacak. Şom ağzımı açmıyorum
Cevap
14Cevap
hiç şaşırmadım. alıştı artık insanlar.
İlk kez duydum pandemi riski taşıyor mu peki şu anlık?
Korona için de ihtimal vermemiştim ama pandemi oldu.
Bu da olabilir
Ne diyorsun ya hey Allahım bi bu eksikti Allah korusun ya
Araştırdım Türkiye ye bulaşma riski çok düşük yerel bir virüs deniyor
Doğrudur fakat yine de belli olmaz hiç
Yani Allah korusun evet
Amin
Bu virüsün ölüm oranı gerçekten yüksek ama henüz yayılımı sınırlı, Türkiye'nin hazırlığı yeterli gibi ama sürekli takip edilmesi önemli.
Başka ne beklenir ki kendi terini yağ olarak kullanıp yemek yapan adamlar bunların ve belli ülkeleri ülkeye sokmasınlar
Artık yemezler, insanları aşıyla zehirleyip esas virüsü yerleştirdiler, millet genç yaşta kalp krizinden aniden ölmeye başladı
@Nemalazım AVM ye bile almadılar mecburen yaptırdık ama bu sefer öyle bir durum olursa isterse hapse tıksınlar yine de yaptırmam
@Nemalazım halk korkuyor
@Nemalazım ben korkmadım ve korona falan da olmadım, zaten normalde de 5-6 sende bir ancak grip olurum
Benim kardeşim 2 kere yakalandı bağışıklığı çok düşük ve taşıyıcı. Hani şu süper taşıyıcı dediklerimizden. Bende senin gibiyim. Birinden tükürük salgı ve temas yoluyla olmadığı sürece grip olmam. Ama vitaminlerim çok düşük olduğu için taşıyıcı biri bulaştırdığında ağır geçiriyorum. Tüm sistemim çöküyor
@Nemalazım aslında grip olmak bu tür influenza virüsünü her yıl almak faydalı bir şey, hücreler yenileniyor, ben bir tek hastane ortamında hemen virüs kapıyorum o da muhtemelen huylandığım için
Hastane ortamında yarım saat durmam yeterli hasta olmam için
@Nemalazım ama zaten corona diye bişey yoktu ki varsa da onu zaten aşıyla enjekte ettiler
@Nemalazım yahu hepsi oyun bir insan normal bir gripken bile sen onu yoğun bakıma alıp entube edersen zaten o kişi için yaşama şansı nerdeyse yok gibi bir şey, gribal vakaları bile abartıp millete korku saldılar hastaneye başvuranları da dediğim gibi direkt entube ettiler, entube olanların %90 i zaten öldü, çok derin bir mevzu oyun içinde oyun var, 🐷🐷 gribi de ilaç firmalarının rant sağlaması için uydurulan bir şeydi bunu da Amerikalı birileri itiraf etmişti internette ara görürsün
Corona nefes almayı engelliyordu o yüzden entübe ediliyordu. Solunumda sorun olmamasına rağmen entübe ediliyorsa bilemem. Halihazırda soluk alıp verebiliyorken soluk borusuna tüp yerleştirmek ölüme sebep oluyorsa bilemem. Kalp masajı gibi normal seviyede atan kalbe masaj yaparsan ritmi bozduğun için öldürebilir
Allah'ın belaları yaşam tarzları ile korona çocuğu bir virüs yapacakları belliydi bekliyorduk Allah kahretsin
Yok yaa bişi olmaz maymun çiçeği için de öyle diyorlardı
Bi onlar bide minakoudugum Çinliler yüzünden ne oluyorsa oluyr
Bu sefer aynı tuzağı kuramazlar. Şimdi yapay kıtlık, kuraklık , yokluktan vuracaklar.
Her sene bir hastalık türüyor alıştık o yüzden tuhafsamıyorum... Biz her şeyi kaldırırız onu anladım
Tüm seferleri iptal ederseniz bulaşma olmaz bu kadar basit ülke kendini karantinaya alabilir çok basit şeyler
O kadar sokak lezzetleri yüzünden şaşmamak lazım.
Dimi dimi. Ya yarasadan ya da sokak lezzetlerinden hep 😜
Bence daha çok kolunu omuzuna kadar yemeğe sokmaktan 🙄
Onlarla sınırlı kalsa. Dahası da var
Sus 🙄
O kadar sokak lezzetinden sonra şaşırmam açıkçası çok pisler😭
Riskli tabi umarım buraya gelmez
Pislik içinde yaşıyorlar çünkü
sanmıyorum oyle bir sey olacagini
Biz hiçbir zıkkıma hazır değiliz.
Bi bu eksikti zaten 😕
Ölüm oranı çok yüksekmiş ya tehlikeli
Ölmek korkulması gereken bir şey değil
İkinci salgına hazırlıklı olun bence
ya vallahi yeter ya
Hiç belli olmaz
Hazırım
Hazır değiliz
Part 2
Alıştık artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?