Türkiye, Hindistan ve ABD'yi geçerek dünyada en çok vaka bildiren ülke oldu! Sürü bağışıklığına geçtik haberimiz mi yok?

Türkiye'de bugün 2 bin 3 semptom gösteren hastayla birlikte 49 bin 584 yeni vaka tespit edildi. Vaka sayıları 50 bine dayanırken Worldometers'in verilerine göre, Türkiye en fazla vaka bildiren ülke oldu.

Nüfusları bizden fersah fersah fazla ama 1. biziz. Hamdolsun tek yönetimi yaşasın reis! Siyaset uğruna bittik, bitiyoruz. Tam kapatamayacak bir ekonomi kalmadığından yapamıyorlar da tam kapanmayı.

Türkiye, Hindistan ve ABDyi geçerek dünyada en çok vaka bildiren ülke oldu! Sürü bağışıklığına geçtik haberimiz mi yok?
Türkiye, Hindistan ve ABD'yi geçerek dünyada en çok vaka bildiren ülke oldu! Sürü bağışıklığına geçtik haberimiz mi yok?
Cevapla