Ayak bileği kırığı ve ameliyat sonrası alçı çıktıktan sonra ne zaman yürümeye başlanır?

Merhabalar, 31 Aralık günü buz pateninde düşmem sonucu sol ayak bileğimde kırıklar ve çıkıklar meydana geldi. Zannediyorum ki fibula ve kavak kemiğimde meydana gelen kırıklardı. Doktorum üç yerden kırıldığını söyledi. 13 ocakta ameliyat oldum. 6 hafta yani 24 Şubat civarına kadar ayağımın üzerine hiç basmamam gerektiğini söylediler. Daha önce tecrübesi olan biri varsa söylebilir mi, bu tarz kırıklarla alçı çıktıktan sonraki süreç nasıl ilerliyor? Ne kadar süre sonra dengede durup yürüyüş yapmaya başlayabiliyoruz?

Güncellemeler
5 ay
Bu arada 18 yaşındayım, sigara ve alkol kullanmıyorum. Kronik bir rahatsızlığım da yok.
Ayak bileği kırığı ve ameliyat sonrası alçı çıktıktan sonra ne zaman yürümeye başlanır?
Cevapla