Eşim yanımda sigara içiyor, zararlı diye çok kızdım bağırdım çağırdım ve balkona gidip sigara içtim. haklı değil miyim?

o ne kadar zararlı onun dumanı. resmen zehir.
Eşim yanımda sigara içiyor, zararlı diye çok kızdım bağırdım çağırdım ve balkona gidip sigara içtim. haklı değil miyim?
Eşim yanımda sigara içiyor, zararlı diye çok kızdım bağırdım çağırdım ve balkona gidip sigara içtim. haklı değil miyim?
Cevapla