Soğuktan kadınlar mı daha çok etkileniyor yoksa, Erkekler mi?

Çoğu araştırma kadınların yağ tabakası fazla olduğundan soğuğa karşı daha dayanıklı olduğu yönünde peki sizce, hangi taraf daha fazla üşüyor?

Güncellemeler
5 ay
Ne düşünüyorsunuz?
Soğuktan kadınlar mı daha çok etkileniyor yoksa, Erkekler mi?
Cevapla