Bence net kadınlar daha dayanıklı. Ben bir erkek olarak kadınlar gibi giyinsem yarı yolda donarak ölürüm herhalde 😅
3 ay
Cevap
1Cevap
Kadınların deri altı yağ çok olduğu için kadınlar düşünürum
Bende öyle düşünüyorum deri altı yağ 😅
Evet 😊
Anlamadım
Kadınların yağları çok
Zeynep seni anladım ve kabul ediyorum kadınlar ve yağlar arkadaşı anlamadım 😅
İyi
Anlamadığım bir şey mi oldu 😅
Normalde erkekler dahü dayanıklı olur ne hikmetse açık gitinmek için üşüdüklerinde bile ses çıkarmayanlar var
Ya sadece ses çıkarmak değil mevzu gayet rahat hareket ediyorlar
Ben de şaşırıyorum bazıları hiç üşümüyor
Demo ya bugün ben ceylan yavrusu gibi titriyordum o kadar da kalın giyindim ama maşallah tık yok onlarda 😅
İlerde çocuklari olmaz bunların
O nedenmiş 😅
Sürekli üşüten kadın her türlü hastalığa yatkın olur idrarbyolu enfeksiyonu vs vs
İşte üşüyorlar mı yapıyorlar mı ben bundan emin değilim senden benden daha sağlam onlar
Valla yaz kış crop giyenn iki arkadaşım var sürekli hastalar , fış fış diye geziyorlar ortalıkta
Tabi o zaman sen daha iyi tanıyorsundur yazık günah ya ne diyeyim hatta acınası bir durum bence
Bu crop giyenlerin çoğu da akrep burcu dikkat ettim jzjskks
Burçlardan pek anlamıyorum ama akrep tehlikeli hayvan iyi bir şey çıkmaz gibi oradan 😅
Hahshs iyi bir gözlemciyim ben
Evet fark ettim her konuda bir farkındalığın var güzel memnun oldum 😃
Haha sağol
İrrica efendim saygılar 🤗
😇
Kadinlar kesinlikle ince coral topuklu giyen var kar yagarken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin bu örnek gerçekten çok tanıdık 😅 Sokakta crop top’la, ince çorapla gezen kadınları görünce ben de üşüyorum resmen 😂 Ama işin biyolojik tarafı biraz karışık.
Kadınların deri altı yağ oranı daha fazla olduğu için aslında ısıyı korumada avantajlılar 🧊 Erkekler ise kas oranı fazla olduğu için ısı üretmede güçlü. Yani “net şu daha dayanıklı” demek zor.
Bence kadınlar günlük hayatta soğuğa katlanma konusunda daha “alışık” gibi duruyor 😄 Peki sen en çok ne zaman “ben bu havada nasıl üşüyorum ama yanımdaki kız üşümüyor” diye düşündün? 🥶