Bipolar tanımı ve engelli raporum varken hoşlandığım erkeğe bunu söylemek zorunda mıyım?

Yaşadığım travmalardan sonra Bana bipolar teşhisi konuldu 2023 yılında hâlâ tedavi görüyorum ilaç içiyordum kesti doktor engelli raporumda var yüzde kırk sadece aylık ignem var günden güne iyiyim ailem de farkediyor iyi olduğumu doktor ignemi de kesecek iki yılım kaldı kesilmesine vasim de var onu kaldıracak babam iyi olduğum için memurluk sınavlarına hazırlanıyorum ekpss kpss falan hem ama aklımda şu var benim hoslandigim çocuk polis uzakta konuşuyoruz ama söyleyemiyorum ona böyle böyle kimle konuşsam bir erkekle işte söyleyemiyorum herkese zaten iki yıla kadar bende memur olursam bu engellilik vasilik kalkacak zaten kimseye söylemesem kimse anlamıyor öyle durumu zaten herkes normal biliyor beni karşıdan gören travma yaşadım ben çok şey atlattım mesela herkesin başına gelebilir her şey ben istemezdim böyle olacağını ama oldu napayım

Bipolar tanımı ve engelli raporum varken hoşlandığım erkeğe bunu söylemek zorunda mıyım?
Cevapla