Evlendikten sonra iştahım kapandı, halsizlik ve mutsuzluk normal mi, neden böyle oluyor?

Evlendim ve şehir dışına yerleştim problem şu ki evlendiğimden beri iştahım kapalı yemek yiyesim gelmiyor normalde çok titiz ve temizim fakat kendi evimde çok halsiz oluyorum hiç bir şey yapasım gelmiyor aile evine gittiğimde iştahım açılıyor daha bi mutlu oluyorum bunun nedeni ne olabilir

Evlendikten sonra iştahım kapandı, halsizlik ve mutsuzluk normal mi, neden böyle oluyor?
Cevapla