Hayatınızda yaşadığınız en yüksek fiziksel acı neydi?

Sol ayak bileğim, köprücük ve sol kolumu kırdığım bi motosiklet kazası vardı. Benim için en efsosu odur :D

Hayatınızda yaşadığınız en yüksek fiziksel acı neydi?
Cevapla