Hayatınızda çektiğiniz en büyük fiziksel acı ne idi?

7 yaşında apandisit ameliyatı olmuştum, ölümden döndüm diyebilirim, patlamıstı ve biraz geç fark edildi vücuda yayılmış.

Neyse ameliyat iyi geçti, 5 gün hastanede kaldım. O zaman tabi lazer mazer yok, varsa bile cok lux hastanelerde 20 yıl önceden bahsediyorum.

Beni dikisleri çıkarmak için yatirdilar, bağırta bağırta cekmislerdi böyle bir acı yok ya, ağlamaktan helak olmuştum, annem bayılmışti filan... izi de var üstelik karnımda. Estetik açıdan hoş durmuyor ama napayim🥺🥺

Hayatınızda çektiğiniz en büyük fiziksel acı ne idi?
Cevapla