Otobüste kankamın çişi varken sırf heyecan olsun diye gıdıklamak çok mu ayıp olur 😂?

Otobüsteyiz inmemize daha iki buçuk saat var halbuki molada gitti vc ye ne kadar çok çiş yapıyor bu ya içine sincap kaçmış gibi kıpırdanıp durmaya başladı rahatsız ediyor beni azıcık gıdı gıdı yapsam nasıl olur ki, 🤣🤣

Otobüste kankamın çişi varken sırf heyecan olsun diye gıdıklamak çok mu ayıp olur 😂?
Cevapla